Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#220601
Hej,

Mit tv er blevet opdateret med software 3.218, og når jeg trykker på Netflix-knappen, så Leader app'en ikke, og skærmen bliver bare sort. Jeg kan derefter ikke få normalt tv-billede på igen, og er nødt til at resette til shipping conditions for at få billede på igen.

Andre der også oplever det?

Mvh Martin
#220605
Hej Peter,

Tak for linket. Udfordringen er dog, at når jeg åbner app'en, så holder tv'et i realiteten op med at virke. Jeg kan ikke få tv-signalet frem igen, så det virker som en bug i softwaren, og ikke et forbindelsesproblem ift Netflix.

Mvh Martin
Af DanKai
#220612
Har for nyligt oplevet samme problem med Viaplay - tror dog at det er ovre nu efter opdateringen. Må lige holde øje - det løste problemet at tage strømmen i ti sekunder.

Dan
#220617
martinaabo skrev: Udfordringen er dog, at når jeg åbner app'en, så holder tv'et i realiteten op med at virke. Jeg kan ikke få tv-signalet frem igen, så det virker som en bug i softwaren, og ikke et forbindelsesproblem ift Netflix.
Du kan gøre det fra en PC også (option 2).