Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Har et 60LB870V i stuen og når jeg går ind for at søge efter opdateringer til Tv'et kommer det frem med besked om at det ikke kan søge efter opdateringer over nettet (kablet). Har en manuelt indtastet DNS da jeg benytter US-unblock men har også forsøgt med de automatiske settings på netværket og får samme besked.

Er det mon en oversættelsesfejl så TV'et i virkeligheder blot forsøger at fortælle mig at der ikke er nogen opdateringer eller?

Vil rigtig gerne have det til at virke da der jo kommer en opdatering til Smart TV delen i dag.
Den har jeg inde og tv'et har før opdateret af sig selv da jeg har sat den til automatisk opdatering, men undre mig bare over at jeg umiddelbart ikke selv kan fremsøge/opdaterer tv'et. Hælder til at det må være en oversættelsesfejl hvor de skriver at den ikke kan men i virkeligheden mener de at der ikke er nogen ny opdatering. Er jo set før at oversættelser glipper :)
Af sd2100
Den nyeste update er åbenbart ikke kommet. Jeg venter selv med spænding på, at den bliver tilgængelig. Har lige være inde på LGs tyske side, og der er den nyeste firmware også 04.45.25 fra d. 22-06-2015.

Der må ventes :-)