05 maj 2015, 14:30
Nu nævner jeg det i anmeldelsen, men der er ikke ret meget vi her i DK kan gøre for at påvirke så stort et firma i Korea.
HenningR skrev:Ok, tak for svaret... dog synes jeg lidt det ødelægger film oplevelsen..Jeg fik mit UE55HU7505 sidste torsdag og det har hverken problemer med hakke'en, eller lyse striber. Så det er bare hive fat i sin forhandler og høre om det ikke kan byttes.
Måske det skulle afleveres tilbage, og man skulle spare de ekstra penge sammen til en OLED. :-).
Tror helt sikkert jeg prøver en anden HU7505, for at se om det har de samme problemer
som jeg oplever med dette.. og håber så ikke det bliver værrer.
Mvh
HenningR
HenningR skrev:En test er altid fornufttig som udgangspunkt men afslører ikke de fejl tv producenterne har på deres tv-panel.
Jeg fik tilbudt det nye Samsung 55" JU7005 til 13.300,- da jeg i dag var i Elgiganten, det overvejer jeg lidt, men ville jo gerne læse en test her på siden først, bare for at se om det kan svare sig og give de par tusinde mere for en 2015 model, og har jo til på lørdag at bestemme mig i. :-)
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.