Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af søren...
Hej.

Jeg er ved at kigge på fladskærm til stuen. Jeg har overhovedet INGEN forstand på alle de data de skriver om.

Jeg har nu fået kig på et Sony KDL-40S2530, da jeg godt kan lide udseendet på det. Men er det pengene værd?

Jeg får alle mine signaler fra en parabol, kan det modtage de signaler?

Kom frisk med alle jeres pluser og minuser der er ved denne fladskærm. Har det f.eks. også nok pixsel, o.s.v?

På forhånd tak for hjælpen.

Søren.
Af Notorious
Specifikationer er storset ingen ting når man køber fjernsyn og min mening er at udeseendet kan man smide af helvede til... det er billedet som tæller intet andet. Og billedet skal ses i real life.

Nu ved jeg ikke hvad du har af krav, men jeg syntes ikke Sony's S model er noget værd...
Af søren...
Hej Notorious.

Hvad er så noget værd efter din mening? Hvad vil du så anbefale?

Mine krav er selvfølgelig så godt et billede som muligt til ca. 10.000 kr.

Søren.
Af Munch
Mine krav er selvfølgelig så godt et billede som muligt til ca. 10.000 kr.

Søren.
Det bedste billede til den pris er i øjeblikket på en Panasonic 42PX70
Og ja det er en plasmaskærm. Hvis du vil have et lcd der tilnærmelsesvis kommer op på siden skal du punge ud med det dobbelte!!! ;)
Af søren...
Hej.

Om det lige skal være LCD eller plasma kommer an på hvad der er bedst i en størrelse 37"-42" ???

Har lige været inde og se på det Panasonic. Kan det alt hvad man skal bruge, eller er der nogle minusser ved det? Det er vel lige meget om det er 37" eller 42". Billedet er vel lige godt???

Søren.
Af Notorious
Jeg kan godt lide billedet på Sony's X serie hvis vi snakker LCD og det fås i 40" for små 18.000 eller sådan noget, tjek hifipriser.dk

Pana har jeg ikke selv set billedet på, men det skulle eftersigende være godt til prisen...
Af søren...
18.000 kr. er mere som jeg vil give for en fladskærm.

Hvad er forskellen på panasonic 42px70 og 42px71???

Søren.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den ene er til Skandinavien og den anden er til Europa generelt. Du bør vælge PX70 for at være sikker på at du kan få undertekster på DVB-signalet.
Af søren...
Okay....tak for svaret.

Vi har en meget lys stue, er der meget genskin i en plasma??? Jeg tænker på om han kan se gardinerne, vinduerne o.s.v

Søren.