Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jimmi
Ja, nu virker mit også; både Netflix og YouSee.
Af rumguf
Jeg kan se det er en go' uges tid siden der har været skrevet noget.
Jeg har selv et 7505 som ikke virker. Har været igennem størstedelen af de forslag der har været i tråden.
Er jeg den eneste der stadig ikke kan bruge Netflix?
Af Hildesheim
Hvad sker der, når du prøver at se Netflix? Kan du slet ikke starte app'en, eller er det når du forsøger at afspille en titel (ligegyldigt hvilken), den kommer med en fejl?

Jeg har et 7505 og har i et par dage ikke kunne afspille nogen titler. Jeg fik fejlen "We're having trouble playing this title right now (fejl 1031)" på alle titler.

Det hjalp at gå ind i Settings i Netflix app'en (eller måske er det bare i menuen) og vælge Sign out, og så logge ind igen.

Irriterende at der skal være så mange problemer med Netflix på Samsung!

Min kollega har købt et Sony 4K på samme tid, som jeg købte mit Samsung, og han har overhovedet ikke haft nogen problemer...
Af jsj
Jeg har et 8505 tv, Netflix har virket upåklageligt siden jeg købte det i starten af januar, men nu virker det ikke længere !:( - jeg kan godt åbne appen og se og vælge de forskellige film, men den når kun at loade ca 5-10% så skriver den fejl......
Har prøvet at gøre som I anbefaler, logge ud inde fra appen og så logge ind igen, og det virker tillsyneladende.... GRRRRRRR, får fnidder af sådan noget rod. Hvad gør vi, laver en samlet klage til Samsung eller hvad synes I?
Af FazL
Min mor har lige købt et UE65HU7505 hvor Netflix heller ikke virker, den melder den sædvanlige NW-4-8 fejl i opstart af app'en.

Jeg synes også Flatpanels bør overveje at tage sagen op igen.
Af jng
FazL skrev:Min mor har lige købt et UE65HU7505 hvor Netflix heller ikke virker, den melder den sædvanlige NW-4-8 fejl i opstart af app'en.

Fejlen "NW-4-8", der frembringes af Nefflix-appen, forekommer bl.a., når der ikke er internetforbindelse, så din mor er nødt til at tilvejebringe en internetforbindelse.
Af FazL
jng skrev:
FazL skrev:Min mor har lige købt et UE65HU7505 hvor Netflix heller ikke virker, den melder den sædvanlige NW-4-8 fejl i opstart af app'en.

Fejlen "NW-4-8", der frembringes af Nefflix-appen, forekommer bl.a., når der ikke er internetforbindelse, så din mor er nødt til at tilvejebringe en internetforbindelse.
Inden du kommer med alt for mange smarte bemærkninger, så har jeg jo nok tjekket en rimeligt grundlæggende ting som internet - tror du ikke?

Andre apps virker fint, Plex, HBO mv.

Hele den her tråd omhandler NW-4-8 Netflix fejl på Samsungs 7-serie.
Af jng
FazL skrev:
jng skrev:

Inden du kommer med alt for mange smarte bemærkninger, så har jeg jo nok tjekket en rimeligt grundlæggende ting som internet - tror du ikke?

Andre apps virker fint, Plex, HBO mv.

Hele den her tråd omhandler NW-4-8 Netflix fejl på Samsungs 7-serie.
Det var ikke en smart bemærkning. Jeg kan ikke vide, hvad du har tjekket, og hvad du ikke har tjekket.
Af rumguf
Jeg får den sædvanlige fejl med de fire røde krydser.
Billede

Og så den sædvanlige nw 4-8 fejl.

Hvad der dog er særligt interessant er, at jeg købte TV'et for 3 dage siden og aldrig har kunne logge ind på netflix. Ergo kan jeg jo heller ikke logge ud/deaktivere som der ellers har været foreslået.
De mange debugs/restarts/slå fra løsninger der har været i tråden har ikke virket.
Men det lader at tilfældigheder og held afgør om det virker eller ej. Der er jo ingen overordnet konsensus i hvad der foregår.

Skylder lige at understrege: Jer har en internetforbindelse som virker upåklageligt :)
Af rumguf
Mit virker pludselig nu! Har intet gjort. Det er selvfølgelig rart nok, men det er ikke rimeligt at brugen af en netflix app på Samsungs TV'er er baseret på trial and error og tilfældigheder.
Det er bare ikke i orden! Der er mange kunder der ikke har teknisk snilde, og som leverer TV'et tilbage for så at få et nyt som heller ikke virker.

Kom nu ind i kampen Samsung, det lugter af en anmeldelse til forbrugerombudsmanden!
Af FazL
Der er kommet en ny firmware til min mors TV, og det har løst Netflix problemet. Det virker nu på hendes UE65HU7505 model. Ser ud som om Samsung endelig har fået styr på det.
Af rumguf
Mærkeligt. Burde man ikke få en notifikation om at der var kommen ny firmware. Jeg har intet får til mit 7505. Alligevel virker Netflix. Jeg gjorde intet.
Måske Samsung har fået løst problemet. Alligevel ville det være rart med en officiel udmelding.
Det hele er stadigvæk baseret på trial & error i mine øjne.
Af jsj
Som tidligere sagt så virkede mit Netflix 100% fra dag 1(jan 2015), men nu har jeg fået probs, selv efter den seneste opdatering af tv'ets firmware, 1220. Kan godt se alle 720/1080 film, men kan ikke se 4k film, appen skriver bare at "denne film er ikke tilgænglig i øjeblikket....bla bla bla.. Men kan snildt se den på min ipad og computer. Kontaktede Netflix og efter flere forsøg med det ene og det andet, så fik jeg at vide at der godt var probs med netflix på nogle Samsung tv, WTF.... Ville ha ringet til Samsung, men deres support er ikke 24/7/365 , GRRRR
Nogen der har oplevet det samme med at tv'et godt kan streame 720/1080 film, men ikke 4k?
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21