Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bloch95
Det blev w805 og det er super!
Jeg
Af PeterD
Rigtig fint.

Tillykke med et godt valg! :)

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 15&t=31046

og

http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1285931399

Dvs. Skru lidt ned for lys og farver, så det er naturligt. Slå alle "billedforbedringer FRA". Brug "Biograf"/" Cinema" profilen...Men det kan måske være at "Normal" har et tand skarpere billede?

PS. De kan let tage 1-2 uger med småjusteringer hver anden aften før du er HELT tilfreds..
Af bloch95
Billedet står rimelig uskarpt også selvom jeg har ændret en del i indstillingerne. Hvad kan jeg gøre?
Af Sjavse
bloch95 skrev:Billedet står rimelig uskarpt også selvom jeg har ændret en del i indstillingerne. Hvad kan jeg gøre?
Har du husket at søge efter digitale kanaler og ikke de analoge?
Brugeravatar
Af edinger
bloch95 skrev:Det blev w805 og det er super!
bloch95 skrev:Billedet står rimelig uskarpt også selvom jeg har ændret en del i indstillingerne. Hvad kan jeg gøre?
Øh...?
Af bloch95
Altså bare ved almindelig tv kanaler igennem analog. Det en anelse sløret og kan ikke rigtig finde noget om kalibrering som virker
Af Sjavse
bloch95 skrev:Altså bare ved almindelig tv kanaler igennem analog. Det en anelse sløret og kan ikke rigtig finde noget om kalibrering som virker
Hvorfor se analoge kanaler på sådan et nyt tv?
Af PeterD
Bare lige for at være sikker..

Du skal huske og søge på DVB-C kanalerne i indstillinger.

Er det noget ala

Først vælg DVB-T menu, hvor den ikke finder nogle kanaler.

så vælg Indstillinger-DVB-C Menu-Tryk OK. så vælg Autosøgning-Alle Kanaler-Fuld Søgning-Automatisl Frekvens og Symbolate og Netværks ID 151-Start Autosøgning

Bagefter "Rediger Favoritter", og vælg den rækkefølge kanalerne skal ligge i..
Af Supergris
edinger: Good answer... :)
troopa85, faktisk så citerede jeg dig...
Til trådstarter : Hvorfor endte du med, at købe et 50 ", når nu 55 " var på tilbud?