22 feb 2015, 16:52

Hej, jeg har selv en sag kørende med et Samsung med tordenfluer, har også købt hos den "omtalte" kæde.
Min sag er "kun" 6 måneder gammel, hverken kæden eller Samsung vil tage ansvar, derfor kører jeg en sag, min skærm skal på forlangende af denne kæde, undersøges hos en sagkyndig, så der går nok et stykke tid før en afgørelse.
Jeg kender godt til din sag og dens afgørelse, det samme gør den omtalte kæde jo også, alligevel vil de stadig ikke indrømme noget eller godkende tv har denne fejl, hvis kæden vælger ikke at give deres kunder ret i klager af denne form, så kommer det til at blive meget dyrt i omkostninger for dem.
At kæden vælger ikke at svare, acceptere eller at underkende afgørelsen, siger jo alt om kæden, jeg forventer selv at gå hele vejen til domstolene hvis det bliver nødvendig.
Jeg har pakket mit tv ned, det er jo kæden der trækker sagen i langdrag, og skal der gå 6 måneder mere, er tvet jo blevet 1 år ældre siden starten af sagen.
Jeg regner med, at jeg ved noget mere om sagen om 1 til 2 måneder når tvet har været ved den sagkyndige, gad vide om der kommer flere tordenfluer imens.

Sådan kan det gå, sagde manden der ikke kunne spå.
http://www.helpeveryday.org/