Log ind med sociale netværk
				
                   
									  03 feb 2015, 11:42
					 #211823
						        
										
										
					
					
							Koblet til via kabel.
Opdateret via tv.
Købt Black friday i Elgiganten.
Virker stadig ikke.
					
										
					  															  
                                        
					                        
                Opdateret via tv.
Købt Black friday i Elgiganten.
Virker stadig ikke.
									  03 feb 2015, 11:44
					 #211825
						        
										
										
					
					
							Til dem som ikke kan få det til at virke. 
Er i sikre på i har seneste firmware? hvilken version kører i med?
Har i prøvet at nulstille smarthub ? Har i prøvet at slukke for TVet efter update og tænde igen?
Hvis ja til ovenstående, prøv at ændre DNS til 8.8.8.8 i stedet for automatisk.
					
										
					  															  
                                        
					                        
                Er i sikre på i har seneste firmware? hvilken version kører i med?
Har i prøvet at nulstille smarthub ? Har i prøvet at slukke for TVet efter update og tænde igen?
Hvis ja til ovenstående, prøv at ændre DNS til 8.8.8.8 i stedet for automatisk.
									  03 feb 2015, 13:08
					 #211828
						        
										
										
					
					
					
										
					  															  
                                        
					                        
                
							tjans skrev:Har nu gennemført opdatering via USB stik.Vi har 46h7005
Og nu er alt OK med Netflix.
Tak for hjælpen til alle.
mvh
									  03 feb 2015, 14:41
					 #211834
						        
										
										
					
					
							Efter opdatering (via TV´et), re-set af Smarthub og tænd/sluk af TV virker det også her.
TV´et er et 46H7005 købt i El-mutanten på Black Friday.
					
										
					  																TV´et er et 46H7005 købt i El-mutanten på Black Friday.
						 Senest rettet af Riislingen 03 feb 2015, 18:21, rettet i alt 2 gange.
						 						 
						
										  
                                        
					                        
                
									  03 feb 2015, 16:58
					 #211848
						        
										
										
					
					
							Så virker mit UE46H7005 også (firmware vers. 1210) - lækkert, kun 1 måneds ventetid for mit vedkommende! :-)
					
										
					  															  
                                        
					                        
                
									  03 feb 2015, 18:08
					 #211853
						        
										
										
					
					
							Virker IKKE. Har opdateret, slukket, nulstillet smartHUB, slukket igen, skiftet DNS. Får stadig nw-4-8 [POUTING FACE][POUTING FACE][POUTING FACE]
					
										
					  															  
                                        
										 
					 
					 Stefan
					    
                        					                        
                
									  03 feb 2015, 18:19
					 #211855
						        
										
										
					
					
							Jeg har opdateret TVet via update på fjernsynet....
Normalt skal der meget til at få mig op i det røde felt, og jeg har hele tiden tænkt "Samsung skal nok fixe det"
Jeg havde en klar forventning om mit virkede efter opdateringen, hvilket desværre ikke er tilfældet....
Jeg har nulstillet Smarthub og sluk/tænd på tvet (uden held)
Prøvet at smide IP til 8.8.8.8 på mit netværk (uden held)
Nu er jeg seriøst ved at være godt træt af deres LORT ikke virker!
Nu spørg jeg bare? Er der forskel på at opdatere via tv klienten, og fra deres side (USB)?? Mig bekendt burde der ikke være, men må ærligt indrømme at Samsung har været ret inkompetente i denne sag, så det skulle ikke undre mig de igen har fucket op....
Sorry for mit udbrud men har I nogle forslag til hvad jeg kan prøve?
					
										
					  															  
                                        
					                        
                Normalt skal der meget til at få mig op i det røde felt, og jeg har hele tiden tænkt "Samsung skal nok fixe det"
Jeg havde en klar forventning om mit virkede efter opdateringen, hvilket desværre ikke er tilfældet....
Jeg har nulstillet Smarthub og sluk/tænd på tvet (uden held)
Prøvet at smide IP til 8.8.8.8 på mit netværk (uden held)
Nu er jeg seriøst ved at være godt træt af deres LORT ikke virker!
Nu spørg jeg bare? Er der forskel på at opdatere via tv klienten, og fra deres side (USB)?? Mig bekendt burde der ikke være, men må ærligt indrømme at Samsung har været ret inkompetente i denne sag, så det skulle ikke undre mig de igen har fucket op....
Sorry for mit udbrud men har I nogle forslag til hvad jeg kan prøve?
									  03 feb 2015, 18:22
					 #211856
						        
										
										
					
					
							Har lige talt med Samsung support..
Se nedenfor... (LORTE TV)
Velkommen til Samsung Live Chat. Hvad kan jeg hjælpe dig med?
•Chris :
Hej.
•UE55H7005SQ . :
All OS, 837.17 MB, exe, ENGELSK Version : 1210.5 2015.02.03
•UE55H7005SQ . :
Mit tv vireker stadigt ikke selv efter den længe vednetede opdatering
•UE55H7005SQ . :
Har opdateret og genstartet yv og netværksforbindelse mange gange
•Chris :
Der kommer en yderligere opdatering, forventet indenfor en dag eller to, som er løsningen til disse problemer.
•UE55H7005SQ . :
Okay jeg må jo bare vente... jeg er så heller ikkke den eneste, - hvis man ser på flatpanels.dk vil man kunne læse at opdateringen ikke virker for alle
•UE55H7005SQ . :
Den virker dog for 8 ud af 10 - YouSee applikationen virker nu men kke Netflix...
•Chris :
Det var desværre ikke mulig at have opdatering til alle appikationer i den samme opdatering.
•UE55H7005SQ . :
HVorfor virker den for nogle og ikke for andre
•Chris :
Det kan jeg ikke svare på.
•UE55H7005SQ . :
Det lyder jo ikke rigtigt da vi alle har hentet den samme opdatering.... enten er der jo opdatering til netflix i opdateringen eller også er der ikke
•UE55H7005SQ . :
der er jo tale om de samme tv modtagere -
•UE55H7005SQ . :
Men okay jeg skriver dit svar inde i gruppen på flatpanels.dk så må vi jo se hvad der sker de nærmeste dage, et par dage fra eller til overlever vi jo nok, - produketet har jo været fejlbehæftet i mere end 1 mdr.
•UE55H7005SQ . :
Jeg håber vi alle får en gave fra samsung fordi vi har haft et produkt som ikke har levet op til det annoncerede i mere end 1 mdr. - selv kunne jeg ønske mig en ny mobiltelefon :-)
•Chris :
Det gør jeg også
•Chris :
Have en god dag hvis der ikke var andet.
					
										
					  															  
                                        
					                        
                Se nedenfor... (LORTE TV)
Velkommen til Samsung Live Chat. Hvad kan jeg hjælpe dig med?
•Chris :
Hej.
•UE55H7005SQ . :
All OS, 837.17 MB, exe, ENGELSK Version : 1210.5 2015.02.03
•UE55H7005SQ . :
Mit tv vireker stadigt ikke selv efter den længe vednetede opdatering
•UE55H7005SQ . :
Har opdateret og genstartet yv og netværksforbindelse mange gange
•Chris :
Der kommer en yderligere opdatering, forventet indenfor en dag eller to, som er løsningen til disse problemer.
•UE55H7005SQ . :
Okay jeg må jo bare vente... jeg er så heller ikkke den eneste, - hvis man ser på flatpanels.dk vil man kunne læse at opdateringen ikke virker for alle
•UE55H7005SQ . :
Den virker dog for 8 ud af 10 - YouSee applikationen virker nu men kke Netflix...
•Chris :
Det var desværre ikke mulig at have opdatering til alle appikationer i den samme opdatering.
•UE55H7005SQ . :
HVorfor virker den for nogle og ikke for andre
•Chris :
Det kan jeg ikke svare på.
•UE55H7005SQ . :
Det lyder jo ikke rigtigt da vi alle har hentet den samme opdatering.... enten er der jo opdatering til netflix i opdateringen eller også er der ikke
•UE55H7005SQ . :
der er jo tale om de samme tv modtagere -
•UE55H7005SQ . :
Men okay jeg skriver dit svar inde i gruppen på flatpanels.dk så må vi jo se hvad der sker de nærmeste dage, et par dage fra eller til overlever vi jo nok, - produketet har jo været fejlbehæftet i mere end 1 mdr.
•UE55H7005SQ . :
Jeg håber vi alle får en gave fra samsung fordi vi har haft et produkt som ikke har levet op til det annoncerede i mere end 1 mdr. - selv kunne jeg ønske mig en ny mobiltelefon :-)
•Chris :
Det gør jeg også
•Chris :
Have en god dag hvis der ikke var andet.
									  03 feb 2015, 18:30
					 #211857
						        
										
										
					
					
							Hold da kæft man....
Tak for svaret, men seriøst hvordan kan en gigant som Samsung være så uprofessionelle???
Ved alle kan lave fejl, men kigger man hele forløbet igennem har det jo været helt til grin. Man skulle tro de var et nyopstartet firma... Må indrømme jeg har været glad for alle de Samsung produktet jeg har haft og TVet er lækkert, ingen tvivl, men de har godt nok fået nogle ridser i lakken hos mig efter denne episode... (især håndteringen)
Vi må bare vente der er ikke andet at gøre
					
										
					  															  
                                        
					                        
                Tak for svaret, men seriøst hvordan kan en gigant som Samsung være så uprofessionelle???
Ved alle kan lave fejl, men kigger man hele forløbet igennem har det jo været helt til grin. Man skulle tro de var et nyopstartet firma... Må indrømme jeg har været glad for alle de Samsung produktet jeg har haft og TVet er lækkert, ingen tvivl, men de har godt nok fået nogle ridser i lakken hos mig efter denne episode... (især håndteringen)
Vi må bare vente der er ikke andet at gøre
									  03 feb 2015, 19:21
					 #211890
						        
										
										
					
					
							Det der er så fucked up er, at man kan jo bare returnere tv'et (lortet - undskyld sproget), men det gør man jo ikke. Tv'et hænger på væggen, kassen står på loftet, og man orker det ikke når man kommer hjem fra arbejde kl 17. Øøøøøøvvvvv!!
					
										
					  															  
                                        
										 
					 
					 Stefan
					    
                        					                        
                
									  03 feb 2015, 19:46
					 #211919
						        
										
										
					
					
http://www.lydogbillede.dk/test/lg-55ub850v/
					
										
					  															  
                                        
					                        
                
							sharders skrev:Det der er så fucked up er, at man kan jo bare returnere tv'et (lortet - undskyld sproget), men det gør man jo ikke. Tv'et hænger på væggen, kassen står på loftet, og man orker det ikke når man kommer hjem fra arbejde kl 17. Øøøøøøvvvvv!!Afsted med den og køb denne her i stedet
http://www.lydogbillede.dk/test/lg-55ub850v/
					Opret konto
				
                    For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto
				
								 
				  							    