Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af wrale
Hvilken model af tv'et er nu ramt? Kan jo være det er samme størrelse, eller samme batch der er ramt?
Af Dogacc
Har 55H7005 købt 27. december i Elgiganten.
Af Dogacc
Efter noget sluk og tænd, virkede det endelig for mig. Jeg ændrede ingen indstillinger.
Af troopa85
Til dem som ikke kan få det til at virke.

Er i sikre på i har seneste firmware? hvilken version kører i med?

Har i prøvet at nulstille smarthub ? Har i prøvet at slukke for TVet efter update og tænde igen?

Hvis ja til ovenstående, prøv at ændre DNS til 8.8.8.8 i stedet for automatisk.
Af Riislingen
Efter opdatering (via TV´et), re-set af Smarthub og tænd/sluk af TV virker det også her.

TV´et er et 46H7005 købt i El-mutanten på Black Friday.
Senest rettet af Riislingen 3. feb 2015, 18:21, rettet i alt 2 gange.
Af sharders
Virker IKKE. Har opdateret, slukket, nulstillet smartHUB, slukket igen, skiftet DNS. Får stadig nw-4-8 [POUTING FACE][POUTING FACE][POUTING FACE]
Af seangomes
Jeg har opdateret TVet via update på fjernsynet....

Normalt skal der meget til at få mig op i det røde felt, og jeg har hele tiden tænkt "Samsung skal nok fixe det"

Jeg havde en klar forventning om mit virkede efter opdateringen, hvilket desværre ikke er tilfældet.... :(

Jeg har nulstillet Smarthub og sluk/tænd på tvet (uden held)
Prøvet at smide IP til 8.8.8.8 på mit netværk (uden held)

Nu er jeg seriøst ved at være godt træt af deres LORT ikke virker!

Nu spørg jeg bare? Er der forskel på at opdatere via tv klienten, og fra deres side (USB)?? Mig bekendt burde der ikke være, men må ærligt indrømme at Samsung har været ret inkompetente i denne sag, så det skulle ikke undre mig de igen har fucket op....

Sorry for mit udbrud men har I nogle forslag til hvad jeg kan prøve? :)
Af Bloppy
Har lige talt med Samsung support..
Se nedenfor... (LORTE TV)

Velkommen til Samsung Live Chat. Hvad kan jeg hjælpe dig med?
•Chris :
Hej.
•UE55H7005SQ . :
All OS, 837.17 MB, exe, ENGELSK Version : 1210.5 2015.02.03
•UE55H7005SQ . :
Mit tv vireker stadigt ikke selv efter den længe vednetede opdatering
•UE55H7005SQ . :
Har opdateret og genstartet yv og netværksforbindelse mange gange
•Chris :
Der kommer en yderligere opdatering, forventet indenfor en dag eller to, som er løsningen til disse problemer.
•UE55H7005SQ . :
Okay jeg må jo bare vente... jeg er så heller ikkke den eneste, - hvis man ser på flatpanels.dk vil man kunne læse at opdateringen ikke virker for alle
•UE55H7005SQ . :
Den virker dog for 8 ud af 10 - YouSee applikationen virker nu men kke Netflix...
•Chris :
Det var desværre ikke mulig at have opdatering til alle appikationer i den samme opdatering.
•UE55H7005SQ . :
HVorfor virker den for nogle og ikke for andre
•Chris :
Det kan jeg ikke svare på.
•UE55H7005SQ . :
Det lyder jo ikke rigtigt da vi alle har hentet den samme opdatering.... enten er der jo opdatering til netflix i opdateringen eller også er der ikke
•UE55H7005SQ . :
der er jo tale om de samme tv modtagere -
•UE55H7005SQ . :
Men okay jeg skriver dit svar inde i gruppen på flatpanels.dk så må vi jo se hvad der sker de nærmeste dage, et par dage fra eller til overlever vi jo nok, - produketet har jo været fejlbehæftet i mere end 1 mdr.
•UE55H7005SQ . :
Jeg håber vi alle får en gave fra samsung fordi vi har haft et produkt som ikke har levet op til det annoncerede i mere end 1 mdr. - selv kunne jeg ønske mig en ny mobiltelefon :-)
•Chris :
Det gør jeg også :)
•Chris :
Have en god dag hvis der ikke var andet.
Af seangomes
Hold da kæft man....

Tak for svaret, men seriøst hvordan kan en gigant som Samsung være så uprofessionelle???

Ved alle kan lave fejl, men kigger man hele forløbet igennem har det jo været helt til grin. Man skulle tro de var et nyopstartet firma... Må indrømme jeg har været glad for alle de Samsung produktet jeg har haft og TVet er lækkert, ingen tvivl, men de har godt nok fået nogle ridser i lakken hos mig efter denne episode... (især håndteringen)

Vi må bare vente der er ikke andet at gøre :)
Af sharders
Det der er så fucked up er, at man kan jo bare returnere tv'et (lortet - undskyld sproget), men det gør man jo ikke. Tv'et hænger på væggen, kassen står på loftet, og man orker det ikke når man kommer hjem fra arbejde kl 17. Øøøøøøvvvvv!!
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 21