Log ind med sociale netværk
3. feb 2015, 06:39
#211800
Så har samsung uploaded en ny fil som der ikke er fejl i.
Om lidt ved jeg også om den fixer fejlen med Netflix
Om lidt ved jeg også om den fixer fejlen med Netflix
3. feb 2015, 06:49
#211802
Nu virker Netflix med den seneste firmware opdatering til UE55H7005.
Forhåbentlig er der ingen andre fejl
Forhåbentlig er der ingen andre fejl

3. feb 2015, 07:42
#211803
Virker her også i dag.
Bare husk å koble til nettverket igjen etter oppdatering.
Bare husk å koble til nettverket igjen etter oppdatering.
3. feb 2015, 08:28
#211804
Vi har fulgt op på sagen i dag på forsiden:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1422946944
Jeg spurgte Samsung om en udmelding i går, men de er ikke vendt tilbage med et svar. Jeg ved ikke om de vil melde noget ud eller om de har nogen form for beklagelse over de massive problemer, men vi opdaterer hvis vi hører noget.
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1422946944
Jeg spurgte Samsung om en udmelding i går, men de er ikke vendt tilbage med et svar. Jeg ved ikke om de vil melde noget ud eller om de har nogen form for beklagelse over de massive problemer, men vi opdaterer hvis vi hører noget.
3. feb 2015, 10:35
#211813
Den skal du nok uddybe. Jeg har aldrig været koblet fra netværk. Nåede dog ikke at nulstille tv inden jeg måtte på arbejde.
3. feb 2015, 10:40
#211814
-niller-
Jeg er koblet til wifi, og måtte koble til mitt trådløse nett igjen etter oppdatering.
Er du koblet til nettverk med kabel, så slipper du antagelig å gjøre noe.
Jeg er koblet til wifi, og måtte koble til mitt trådløse nett igjen etter oppdatering.
Er du koblet til nettverk med kabel, så slipper du antagelig å gjøre noe.
3. feb 2015, 11:07
#211816
Har nu gennemført opdatering via USB stik.
Og nu er alt OK med Netflix.
Tak for hjælpen til alle.
mvh
Og nu er alt OK med Netflix.
Tak for hjælpen til alle.
mvh
Log ind med sociale netværk