Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#199858
Hej.

Er der nogle herinde der har et af ovenstående fjernsyn vægmonteret?
Jeg har fundet et billede http://www.notebooksbilliger.de/sony+kd ... +32+led+tv

men synes det ser ret voldsomt ud med de to "knopper" nederst.
Så hvis der er nogle der har nogle mål liggende, må de meget gerne skrive hvad dybten bliver.

Der var vist også en model fra sidste der brugte samme montage.
Af rough
#199866
Jeg har monteret mit (50W828) på en lidt alternativ måde på et billigt standardbeslag så er der ca 7 cm fra fronten til bagvæg.
Hvis man bruger foden som vægbeslag er der i følge vejledning 16 cm fra front til væg!
Af David_Jensen
#199868
Hey Rough

Det lyder spændende - hvilket beslag har du brugt og kan du lægge et billede op ?
Jeg tror vi er nogle stykker som er meget interesserede i det :) :)
Af Kickstart
#200007
* rough - kan du ikke smide et billede op, der viser din alternative ophængning ?. Jeg forsøgte at hænge mit W828 op i påsken med det medfølgende beslag, men har pillet det ned igen, da jeg bestemt ikke er tilfreds.
#200008
Kan godt se om jeg kan tage et billede når jeg kommer hjem. Men det er ikke kønt :-)
Det er kun midlertidigt ind til denne adapter kommer på lager igen.


http://dk.eetgroup.com/i/448584401-Sony ... aptor-Assy

Sony W/M Vesa Adaptor Assy
Varenr.: 448584401
EAN/UPC: 5711045783272
Lagerstatus: 5 dage til vores lager
222,00 DKK
ekskl. moms


Det skulle det gerne gøre her sidst april, lagerstatus har stået på 5 dage hele april- har lige sprugt Sony om en dato.
Med den kan det monteres på hvilket som helst VESA beslag.
#200011
222 + moms er da vist 277,5 så det må være prisen, plus evt fragt, det ved jeg ikke hvad er hos eet.

Sony er ved at undersøge om de er kommet på lager, de siger prisen er 200-300 kr.
Af CoD
#209683
Hej Med jer.

Jeg har lige her i januar udsalget investeret i Sony 50w828 og det kommer lidt bag på mig at det stikker så langt ud når man hænger det på væggen.

Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvor i har optimeret det, jeg kan forstå man skal have fat i "Sony SU-WA1 VESA Adapter" men er det nok i sig selv eller skal man så igen ud og købe et beslag som sidder på væggen?

Jeg hører meget gerne hvordan i har klaret det?

venlig hilsen
Martin
Af CoD
#209703
7½ cm, det lyder godt.

Jeg vil prøve at bestille et ultra slim væg beslag. Hvis jeg bestiller det du (Mates) nævner er jeg så fri for at bestille den adaptor "Sony SU-WA1 VESA Adapter" eller er det et must for at få det hele til at spille.

Mange tak for hjælpen :)