Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Fodlisten
Kommer desværre ikke til videbæk, men tapeconnection i århus får den op i udstillingen her inden for meget kort tid, idag eller imorgen. Og så triller jeg derud og ser på den! Der skulle også være en på lager til mig så håber jeg har den i week :P

Okay, det lyder godt! Men M86/7 laver vidst generelt rigtig god sort! Lagde du ellers mærke til roligheden i billedet på 100 hz?
Af Jørgensen73
Tjaaaaah, jeg kiggede mest på analogt signalet (de havde både analogt og digitalt), og der er der de der irriterende haler/skygger, når der er bevægelse i billedet.

Jeg spurgte ham, og han mener det gælder alle typer pladskærme, og således ikke bare er et samsungproblem (movie plus "kritikken").
Af SteffE
Jørgensen73..
Nu er der ikke rent mange hdtv der viser det analoge signal specielt godt, faktisk vil jeg sige at de gamle 100hz viser signalet bedre.. Men de er jo også bygget til det digitale signal.. Såe
Af Fodlisten
Det bliver desværre ikke denne weekend jeg får tv'et, da jeg er er ved at komme tæt på eksamen, så jeg bruger alt min tid på at læse. Og hvis jeg så købte et tv ville min tidsplan skride fuldstændigt, hehe. Men i næste week er min eksamen overstået, og så vil jeg på indkøb.
Af Jørgensen73
Jeg synes faktisk også at problemet var det samme ved digitalt signal...

Movieplus-kritikken bekymrer mig lidt, da jeg også har forelsket mig i det tv...
Af SteffE
Hej igen..
Nu er der endelig en butik i Sønderborg der har fået den, den den dejlige pris af 13000 :O, kun 6500 i Tyskland.. Sygt..
Nå, men et yderst dejligt Tv, billedet er godt, designet flot. Og den viser i det hele taget analog signal rigtig godt.. Kunne desværre ikke se hurtig bevægelser, andet er en arm der bevægede sig. Det var ikke særligt tydeligt, meget udtværet(haler).. Jeg fik også taget noget billeder af det med min mobil hvis nogen er interesseret.. Og i næste uge skal jeg ud at se Sony D3000, som også skulle være meget god i 32"..

Ps. Har lige bestået tysk eksamen med 10 :D 2.g
Af Fodlisten
Hej igen..

Nice, er det M86'ern du har set til det?
Den her lange pause har fået mig til at tænke igen... Om jeg egentligt skal vente.. Min reservation udløber nemlig imorgen og kan ikk komme afsted og få det hentet, så ved ikke lige..

Ps. Har lige bestået afsætning B eksamen med 10 :D 2.h, hehe.. :)
Men tillykke, for 10 i tysk det er dælme flot! Jeg kan kun få 7 i det fag mundtligt.. 10 skriftligt. (vi bruger 12 skalaen , (-3, 0, 2, 4, 7, 10, 12))
Af SteffE
Nej det var vidst 87.. Men det var dælme nice.. Men overvejer sonyen selvom den er monster dyr..

ps. Jep det er den nye skala her også.. :) Det sejeste var at jeg fik 12 i billedkunst i 1.g :D og er jeg monster dårlig til.
Af Fodlisten
Var nede i ekspert i Silkeborg idag, og så for første gang M86/7'ern i 32" i aktion!!
Og F***** mand det så nice ud! De 100 hz gjorde billedet super nice, og der sidder en rigtig god billedbehandlingsprocessor i sammenlignet med R serien, (som ellers klarer det rigtig godt).
Jeg har ikke set nogle tv til sammenligning som overhovedet kommer i nærheden i 32"!! Nu skal jeg bare købe!!! :p
Af MikkelU
Du har ikke set D3000 endnu?
Af Fodlisten
Nej ikke endnu, og kommer nok heller ikke til at se det inden jeg har købt.
Af MikkelU
Hvilket tv køber du da? Hvorfor, og til hvilken pris?
Af Fodlisten
Hej køber Samsung 32" M86 til 9000 kr i Tape Connection.
Jeg køber den fordi den har fået rigtig gode anmeldelser, og nu da jeg også har set den i virkeligheden er billedet også de andres overlegent.
Derudover kan jeg også godt lide designet, og samsung generelt.

Jeg vil ikke til at overveje D3000, fordi den stortset kun lige er kommet. Og så koster den en del mere end samsungen. Har også læst på hdtvtest at den har en summelyd på 1 fods længde, og det er noget jeg simpelthen ikke kan tage! For min erfaring med de lyde er at de bliver kraftigere og kraftigere. (men det kan også bare være en træls model de fik til test)

Håber du kan bruge det :)
Af MikkelU
Hmm, en summelyd :(

Kunne du evt citere hva der står præcist ?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7