Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af klingenberg
Jeg sælger dette lækre tv, da jeg er flyttet på kollegie(København), og derfor ikke længere har plads til det.

Tv'et har ingen skader og står faktisk som nyt. Det er behandlet forsigtigt.

Tv'et har kun været flyttet én gang og er fra et ikke-ryger hjem.

Billedet står 100% som det skal. Det er pænt, naturligt i og med at det er plasma. Der er ingen burn-in eller retention.

Tv'et er også med SMART tv, så du har mulighed for Netflix, Viaplay, Youtube, Yousee cinema osv.

Specs:

Opløsning: 1920x1080 Full HD
Billedeformat: 16:9
Farvedybde: 18 bit
Billedebehandling: 3D HyperReal Engine
Farveprocessering: Wide Color Enhancer Plus
Opdateringsfrekvens: 600hz
3D: Ja, Aktiv.
Af klingenberg
pimp66 skrev:Hej hvad er Prisen?
Havde jeg glemt. Tænker omkring 4500. Det skal siges der medfølger 2 3d-briller, og funktionen er bluetooth så det er nemt at få fat i nye, hvis det har interesse.
Af DoG DK
Hej

Medfølger kvittering og emballage (til transport)...? Og er der stadig garanti på det..?

Mvh.
Af klingenberg
pimp66 skrev:Okay nu spørger jeg en del men er der forsikring på tv.et og hvor meget er den brugt? :)
Der er ikke forsikring på tv'et, men det virker perfekt, og er ikke brugt ret meget. Når det endelig er blevet brugt, har det stort set kun været til film.

DoG DK skrev:Hej

Medfølger kvittering og emballage (til transport)...? Og er der stadig garanti på det..?

Mvh.
Tvivler på der er garanti, men kvittering medfølger(Elgiganten). Har dog aldrig haft problemer med det. Plasticen sidder stadig på foden. Tror stadig jeg har papmache-formene.