Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg leder og leder efter en god widescreen med en fornuftig responstid så jeg kan spille onlinespil, jeg spiller primært Battlefield og WOW.
Jeg havde forelsket mig i en Samsung 206BW men opdagede at den ikke kunne justeres i højden

Indtil nu har jeg ikke fundet en widescreen der kan justeres i højden :(( , i det mindste ikke til en fornuftig pris, jeg vil helst ikke over 3000.

Er er nogen der har et godt bud
Brugeravatar
Af yksa
HP w2207 kan justeres i højden og koster under 3000 kr. plus at der er usb i siden af skærmen.
den kan du gå efter hvis ikke gloss coatinge chikanere med genskæret
Brugeravatar
Af yksa
jeg har selv sådan en, har både tv og vindue ved siden af.

plus jeg har en skrivebordslampe og ingen af delene chikanere mig
kan ærligt talt ikke se genskinnet fra de kilder
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Offtopic info:
chikane -n, -r [shika:ne] (fr. chicane, opr. uklar) ondskabsfuldt drilleri, smålig forfølgelse
gene -n, -r [she:ne] (fr. gêne tortur, tvang, knibe, se genere») plage, ubehag, ulempe

Jeg går ikke ud fra at nogen af dine møbler, vinduer eller skærmen i sig selv udfører chikane?
Brugeravatar
Af yksa
yakken skrev:Offtopic info:
chikane -n, -r [shika:ne] (fr. chicane, opr. uklar) ondskabsfuldt drilleri, smålig forfølgelse
gene -n, -r [she:ne] (fr. gêne tortur, tvang, knibe, se genere») plage, ubehag, ulempe

Jeg går ikke ud fra at nogen af dine møbler, vinduer eller skærmen i sig selv udfører chikane?
nej sorry, kunne ikke lige huske hvad det hed :D