Grandahl skrev:Kunne egentlig godt tænke mig at spørge jer. Hvad glæder i jer mest til når der kommer et nyt tv til test. Hvad trigger jer? Er der noget der er lidt kedeligt?
Har i nogle gode oplevelser, kæmpe skuffelser, eller bare noget sjov i har oplevet gennem årene med test? 
Der er helt klart nogle ting der er sjovere at teste end andre. De gange noget nyt dumper i skødet på os - såsom det første 4K, første OLED, første buede TV osv. - er altid sjovest.
Personligt hugger jeg til når producenterne fremviser noget, som jeg selv er nysgerrig efter at prøve, hvilket nok gør mig til lidt af en party-tester (pendenten til festrygeren

). Da jeg har et 8-17 job ved siden af, så er min tid begrænset og derfor kan jeg ikke køre helt så hårdt på som Rasmus, der har lidt flere timer at bruge på det her.
Jeg ved ikke om det tæller som en sjov oplevelse, men under testen af Avant havde vi nogle spørgsmål til B&O og der blev lavet et telemøde med dem. Jeg havde en forestilling om, at vi blot ville få en tilfældig semi-kyndig person i røret, men det var et tre-mands team med alle stjernerne på skuldrene der var kaldt sammen kl. 8 om morgenen for at svare på spørgsmål fra en simpel hobby-skribent med kræsne øjne...