25 sep 2014, 10:06
Hej Flatpanels,
Jeg overvejer stærkt at investere i en ny fladskærm, men er rimelig splittet. Mærket er såvidt ligegyldigt, dog vil jeg foretrække Sony, hvis jeg skulle vælge, men de er altid lidt dyrere.
Grunden til at jeg er splittet skyldes, at jeg har læst meget om hvad fremtiden bringer, og såvidt jeg kan forstå er det vigtigt at fladskærmen understøtter HEVC og har HDMI 2.0. Jeg vil derfor gerne vide om dette er noget jeg allerede skal lægge vægt på, fordi jeg har en PS4, og jeg er kun interesseret i at anskaffe mig et UHD TV.
For at opsummere har jeg derfor på baggrund af ovenstående følgende krav:
- 50 til 55" fladskærm
- UHD (Vigtigt).
- HEVC (Er det allerede nødvendigt, at overveje dette når du køber fladskærm?)
- HDMI 2.0
- Smart TV
- 3D (Ikke en nødvendighed, men det ville være lækkert).
Kan i på baggrunde af disse krav komme med forslag til mulige fladskærme? Eller vil i foreslå jeg ventede med at købe ny fladskærm?
Med venlig hilsen:
Lasse Pedersen.
Jeg overvejer stærkt at investere i en ny fladskærm, men er rimelig splittet. Mærket er såvidt ligegyldigt, dog vil jeg foretrække Sony, hvis jeg skulle vælge, men de er altid lidt dyrere.
Grunden til at jeg er splittet skyldes, at jeg har læst meget om hvad fremtiden bringer, og såvidt jeg kan forstå er det vigtigt at fladskærmen understøtter HEVC og har HDMI 2.0. Jeg vil derfor gerne vide om dette er noget jeg allerede skal lægge vægt på, fordi jeg har en PS4, og jeg er kun interesseret i at anskaffe mig et UHD TV.
For at opsummere har jeg derfor på baggrund af ovenstående følgende krav:
- 50 til 55" fladskærm
- UHD (Vigtigt).
- HEVC (Er det allerede nødvendigt, at overveje dette når du køber fladskærm?)
- HDMI 2.0
- Smart TV
- 3D (Ikke en nødvendighed, men det ville være lækkert).
Kan i på baggrunde af disse krav komme med forslag til mulige fladskærme? Eller vil i foreslå jeg ventede med at købe ny fladskærm?
Med venlig hilsen:
Lasse Pedersen.