Log ind med sociale netværk
09 jul 2014, 20:38
Var i en anden Elgiganten i dag, hvor jeg kiggede på deres udstillede AS650'er. Den led også kraftigt af vignettering, så det er nok en generel fejl på den model.
Jeg kiggede så på nogle af de andre skærme, og jeg kunne se vignettering i større eller mindre grad på mange skærme fra stort set alle producenter.
Er det et generelt problem med LCD fjernsyn? Jeg har som sagt haft plasma skærme de sidste mange år, så jeg har ikke rigtig fulgt med i LCD udviklingen.
Jeg kiggede så på nogle af de andre skærme, og jeg kunne se vignettering i større eller mindre grad på mange skærme fra stort set alle producenter.
Er det et generelt problem med LCD fjernsyn? Jeg har som sagt haft plasma skærme de sidste mange år, så jeg har ikke rigtig fulgt med i LCD udviklingen.
01 aug 2014, 23:06
Hola Madbeaverdk
Hvad er det for en test du viser på dit billede? Er det et still billede eller en video du har pauset?
Jeg har selv købt 47"eren og synes også min har for meget vignettering. Min far købte 50"eren, men jeg synes ikke jeg har lagt mærke til det på den. Men checker lige igen snarest.
Mvh Dfir
Hvad er det for en test du viser på dit billede? Er det et still billede eller en video du har pauset?
Jeg har selv købt 47"eren og synes også min har for meget vignettering. Min far købte 50"eren, men jeg synes ikke jeg har lagt mærke til det på den. Men checker lige igen snarest.
Mvh Dfir
02 aug 2014, 17:31
Hej Dfir
Det er et billede fra en kalibreringsdisk der hedder GetGray, men alle ensfarvede lyse billeder viser det helt klart.
Jeg lagde også mærke til det, når jeg startede Netflix app'en, der starter med en rød splash-screen.
Mvh
Martin
Det er et billede fra en kalibreringsdisk der hedder GetGray, men alle ensfarvede lyse billeder viser det helt klart.
Jeg lagde også mærke til det, når jeg startede Netflix app'en, der starter med en rød splash-screen.
Mvh
Martin
03 aug 2014, 16:17
Jeg var ude at se på 50AS650 i Elgiganten - kunne ikke, umiddelbart, se noget problematisk (ved godt at det ikke var super-kalibreret).
Har nu bestilt det - så kommer det an på en prøve, når jeg får det, med indstilllingerne fra AVforums.
AS600 var egentlig mit "mål", grundet panelet, men ville da gerne have den passive 3D med, hvorfor jeg endte på AS650.
Nu glæder jeg mig til at teste det - ikke mindst med konsollen, i en omgang online COD
Har nu bestilt det - så kommer det an på en prøve, når jeg får det, med indstilllingerne fra AVforums.
AS600 var egentlig mit "mål", grundet panelet, men ville da gerne have den passive 3D med, hvorfor jeg endte på AS650.
Nu glæder jeg mig til at teste det - ikke mindst med konsollen, i en omgang online COD
Panasonic 65JZ980
LG soundbar SJ4R
LG soundbar SJ4R
03 aug 2014, 17:03
Hvad siger i til dette TV?: http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -more-info
Har ingen erfaring med GRUNDIG, men synes nu, at det ser rimelig billigt ud!
Har ingen erfaring med GRUNDIG, men synes nu, at det ser rimelig billigt ud!
03 aug 2014, 20:17
michaeldk skrev:Jeg var ude at se på 50AS650 i Elgiganten - kunne ikke, umiddelbart, se noget problematisk (ved godt at det ikke var super-kalibreret).Test gerne også lige hvordan det er at se sport på, kan se der flere den har problemer med det. især med fodbold når de parker lange bolde etc.
24 sep 2014, 13:15
Jeg kan se at Elgiganten nu har Panasonic TX50AS650 på tilbud til 6000kr.
Er der nogle der har fået testet tv'et derhjemme og kan komme med deres anbefaling?
Og hvordan håndterer det hurtige bevægelser i fodboldkampe?
Er der nogle der har fået testet tv'et derhjemme og kan komme med deres anbefaling?
Og hvordan håndterer det hurtige bevægelser i fodboldkampe?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto