Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

O'høj.

Jeg har købt mig en lille Samsung skærm, da det så ud som om, at det var "Creme de la creme" og "Toppen af poppen" dengang. (April 2013)

Men, men, men... som så mange andre brugere herinde, så har jeg lidt problemer med at afkode deres kryptiske modelbetegnelser. :s

Da jeg købte skærmen fulgte der en Samsung Galaxy Tabet 2 med. Og jeg funderer lidt over, om den mon er med i denne modelbetegnelse, hmm?

På papiret står der følgende (som i øvrigt kunne ha' være med i "Da Vinci Mysteriet");

1 Samsung fue46es8005 led t2 a

Altså a'et i enden er vel energiklassen, eller? Men hvad med t2, er det fordi der fulgte en Tablet 2 med i pakken? ;;)

Håber der er en af jer, der lige ved hvad hele remsen står for / betyder. ;)
SkærmGrisen skrev:O'høj.

Jeg har købt mig en lille Samsung skærm, da det så ud som om, at det var "Creme de la creme" og "Toppen af poppen" dengang. (April 2013)

Men, men, men... som så mange andre brugere herinde, så har jeg lidt problemer med at afkode deres kryptiske modelbetegnelser. :s

Da jeg købte skærmen fulgte der en Samsung Galaxy Tabet 2 med. Og jeg funderer lidt over, om den mon er med i denne modelbetegnelse, hmm?

På papiret står der følgende (som i øvrigt kunne ha' være med i "Da Vinci Mysteriet");

1 Samsung fue46es8005 led t2 a

Altså a'et i enden er vel energiklassen, eller? Men hvad med t2, er det fordi der fulgte en Tablet 2 med i pakken? ;;)

Håber der er en af jer, der lige ved hvad hele remsen står for / betyder. ;)
Ved ikke hvor du har købt det i den tro det er et tv fra 2013?

http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1336395842
Standard model betegnelsen er ue46es8005 :)

A'et står ganske rigtigt for energiklasse A og t2 henviser til antenne tuneren, som er beregnet til egen antenne - står for terrestrial type t2 :)

Hvis noget i model nummeret skulle indikere at den leveres med Samsung Galaxy Tab 2, skulle det så være f'et forrest, men jeg tror ikke det er indeholdt i model nummeret ;;)