karse skrev:Jeg overvejer selv at købe 50W805b til 5999 i dag. Vil primært bruge den til kabel tv samt pc/konsol spil og den lave inputlag får det til at virke som et godt valg. Det eneste der holder mig lidt tilbage er 3D delen hvikelt jeg godt kunne tænke møg at benytte en gang i mellem i spil men den lyder til at være stort set ubrugelig?
Hvis det kun er en gang imellem kan det nok godt gå. Kvalitetstabet vil ikke være lige så stort i spil som det er med film, da det eneste 1080p-indstilling man kan spille i er 1080p24, hvilket har alt for højt input lag til at det kan bruges til noget efter min mening, og de fleste ville jo nok vælge 60 fps hvis muligheden er der. Desuden flimrer brillerne meget i 24hz (i hvert fald på dette tv).
Så vidt jeg har forstået er 3D-opløsning på w8'eren 1920x540, så du mister 180 linjer. Alternativt kan du køre over/under vha. et program som tridef (nvidia har i hvert fald ikke muligheden inbygget - jeg ved ikke med AMD) og der burde det være muligt at udnytte tv'ets fulde 3D-opløsning, men umiddelbart oplevede jeg lidt højere input lag med denne løsning. Jeg prøvede dog kun et enkelt spil, og jeg havde ikke FPS-counter kørende, så jeg kan ikke udelukke at det havde noget med frameraten at gøre. Dog var det et ældre spil og alt var på low, så jeg tvivler på det var der problemet lå. Jeg tænker at det nærmere har noget at gøre med hvordan tv'et håndterer side by side og over/under formaterne i forhold til frame packing.