Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af krillan
Hej, jeg har kigget lidt rundt efter et nyt tv, og har været så heldig at finde et demo Panasonic vt60 50" til 8200 kr, skal jeg slå til, eller skal jeg tage forbehold når nu det er en DEMO ?

mvh

kristian krogagaard
Af krillan
ok, hvad med prisen, er den ok ?
8200,- er en pris man vist ikke skal klage over hvis ellers alt er OK.

Det eneste jeg kunne tænke mig var et problem var hvis det har stået tændt 24/7 siden den dag det kom hjem.
Af allo
"Det eneste jeg kunne tænke mig var et problem var hvis det har stået tændt 24/7 siden den dag det kom hjem."

- det kan tjekkes (service-menu) - kan ikke huske hvordan man gør men evt.kan bu bare ringe til Panasonic på mandag og opgive navnet på det tv og så får du at vide hvad du skal trykke på og bum :)

ellers så er det ikke et problem som sådan da...- du får jo 2års garanti på det...- og skulle der ske noget med skærmen om et år så får du bare et nyt tv...- og garanteret et bedre et end VT60...
Jeg ville da være alvorligt bekymret for burnin. Hvis den står tændt på den samme kanal, dag efter dag vil der være stor risiko for fastbrændte logoer. Det skal tjekkes grundigt inden køb.

Mvh. Thomas
Af krillan
jeg tog chancen og købte tv'et idag, og kan kun sige waaaauuuw, sikke en billedkvalitet (B ! Jeg har undersøgt den for burn-in på sort skærm, og fandt intet overhovedet.

Kan nogen af jer svare mig på, hvordan jeg indstiller farverne (R-Gain, G-Gain, B-Gain,
R-Cutoff, G-Cutoff, B-Cutoff) :o ?