Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Takker. Er også meget tilfreds med det. De otte tommer gør alligevel en del.
Af Supergris
Ja, det er jo arealet, man skal regne med...
Så kan det være, at du også er én af de, der mener, at: "Det er størrelsen, der gør det"??? :)
Nej slet ikke. Jeg går mere op i et flot billede end størrelsen. I mine øjne er det Kvalitet før kvantitet.
Af Supergris
Man går ikke ned i kvalitet, fordi man går en størrelse op i skærm-areal, men oplevelsen ved, at se en film, eller tilslutte en konsol, bliver så meget bedre...
Jeg er overbevist om, at din nyerhvervelse ikke har været et skridt ned, mht. billedkvalitet!
Absolut. Jeg kan ikke se den vilde forbedring ift vt20. Men noget forbedring er der da og når det så er større er det win win. Har fundet en fod til 300kr på dba. Har så lige solgt det gamle Sony. Og regner også med at sælge ophænget samt harddisken, så den reelle anskaffelsespris bliver ret lav.
Af bullerfnis
Gav du 2200 for det?? Det er fanme en god pris :) solgte mit VT20 46" til 2500 :D
Ja ok. Så har jeg været heldig med prisen. Men ja 2200 med disk og ophæng plus briller. Kunne også forstå på hende jeg havde købt det af at hun havde haft en del henvendelser.