25 maj 2007, 00:45
Har lige læst HDTV-test af dette tv. Er der nogen der har købt det? Og kan give en bedømmelse. Kan det købes i DK? 
http://reviews.cnet.co.uk/televisions/0,39030218,49289377,00.htm skrev:The X series sits between the lower-end C series and the top end Z series. It will appeal to people who are keen to get the best quality from their AV systems, but don't need the extra features offered by the Z series, such as an extra HDMI socket, HDMI 1.3 support and M100 picture processing.Hvad menes der med HDMI 1.3 support?
2x HDMI (inkl. HDCP) mit 1080p (50Hz, 60Hz) / 24Hz (24p) / 1.3 (Lip Sync)Betyder det ikke hdmi 1.3 OG at den kan spille HDDVD/BD uden hak ?
24p kompatibel....Filme werden in 24 Vollbildern (24p) pro Sekunde produziert.......Konsumenten können somit ruckelfreie Bilder in Original-Filmqualität erleben.....Det vil jeg da mene eller hur ?
Thomas.N skrev:taget fra toshiba.denej den har "kun" hdmi 1.22x HDMI (inkl. HDCP) mit 1080p (50Hz, 60Hz) / 24Hz (24p) / 1.3 (Lip Sync)Betyder det ikke hdmi 1.3 OG at den kan spille HDDVD/BD uden hak ?
24p kompatibel....Filme werden in 24 Vollbildern (24p) pro Sekunde produziert.......Konsumenten können somit ruckelfreie Bilder in Original-Filmqualität erleben.....Det vil jeg da mene eller hur ?
(håber det for jeg regner selv med at købe et x3030d snart)
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.