Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Akyhne
Hvis du ikke har brug for super meget plads, ville jeg købe en USB nøgle. Det har jeg valgt, da jeg ikke gad at have en HDD til at ligge et eller andet sted og knævre.
Og jeg valgte en USB pen frem for en SSD HDD, da jeg heller ikke ønskede at skulle have en strømforsyning liggende.
Af Supergris
En USB nøgle, er et dårligt valg, da pladsen hurtigt bliver brugt op, og en 2,5 " HD fungerer fint uden ekstern strømforsyning, og den fylder ikke meget bag tvét...

USB 2 er i øvrigt hurtigt nok til PVR brug, men de er jo efterhånden ved at være sluset ud af markedet...
Jeg har selv valgt en 2.5" 500gb seagate HDD, jeg har brugt dobbelt klæbende tape, så den sidder helt fladt bag på tv'et, og den genere ikke selvom tv'et er hængt op på vægen. Jeg har tidligere brugt en 32gb usb pen, men den løb tør for plads, rimelig hurtigt!

Så med mindre du bare skal optage noget i ny og næ, kan en USB pen sagtens fungere, men i det lange løb ville jeg gå efter en ekstern hdd.

Daniel
Af Akyhne
Jeg kan have 30-60 timers optagelse på min 128GB USB og det er længe nok for mig.
Men jeg var ikke klar over man kunne få HDD'er der ikke benytter ekstern strømforsyning.