Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.

Jeg står over for at skulle skifte min gamle 21" CRT fjernsyn ud med en ny flad 32'er. Jeg har umiddelbart bestemt mig for at jeg skal ha' et sony som overskriften siger. Det som jeg dog er lidt i tvivl om er, om den modelvariant har DVB-C eller ej. Jeg mener at have læst på Flatpanels hjemmeside at sony snart introducer deres nye serie med DVB-C indbygget, men når jeg kigger på specifikationerne på diverse hjemmeside så synes jeg ikke det fremgår. Derfor er spørgsmålet :

Er der nogen af jer der kan fortælle mig hvilken nye sony model jeg skal ha' for at kunne få DVB-C til mit kabeltv? Er det D3000'eren eller er det evt S3000? Findes der evt andre modeller?

Håber der er nogen kloge hoveder derude der kan hjælpe mig.

På forhånd tak

Hrboenne
Af Macgyver
Jeg går selv og venter på samme model som dig :D

Såvidt jeg har forstået så er der kun dvb-t i den model!
Tror det er ekstra udstyr hvis du skal have dvb-c, men er ikke sikker.

Damn jeg glæder mig til at se anmeldelserne af 32d3000 :>
Af hrboenne
Du har ret, Rasmus. Jeg har kigget på en masse hjemmesider.. Tror næsten at den eneste jeg har glemt at kigge på er Sony's :D

Ups.. Nå, men så ser det jo virkeligt ud til at jeg har fundet det tv som jeg skal ha'. Jeg har kigget på MANGE, men ingen har opfyldt mine krav. Ikke før denne model.

Jeg glæder mig til at se jeres test at tv'et. Så kan jeg få nogle fifs til indstillinger af mit nyt husalter, som jeg til den tid forhåbentlig allerede har stående :)

Tak for det