Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Hvilken fladskærm vil I anbefale istedet for mit fra 2008. Kan jeg få et bedre billede i dag ?

Det skulle gerne være 55 tommer eller i det mindste 50 tommer som det jeg har i dag

Plasma eller LED ?

Syntes måske, at det vil være lidt mærkeligt at købe et Plasma da de åbenbart er på vej ud af markedet

Hilsen

Lars
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis billedet skal være bedre og det ikke skal være plasma, så må du kæbe OLED. Ellers er det et Vt60 der kan slå det i billedkvalitet. Skulle jeg selv vælge et LED til fordel for min egen model, så blev det et W905 - eller et Beovision 11 hvis pengene ikke var et issue, men så er OLED jo også inden for rækkevidde.
Af lars-118206
Torben Rasmussen skrev:Hvis billedet skal være bedre og det ikke skal være plasma, så må du kæbe OLED. Ellers er det et Vt60 der kan slå det i billedkvalitet. Skulle jeg selv vælge et LED til fordel for min egen model, så blev det et W905 - eller et Beovision 11 hvis pengene ikke var et issue, men så er OLED jo også inden for rækkevidde.

Jeg tænkte også selv på VT60 men den koster jo også næsten 16.000 kroner i 55 tommer

w905 er desværre kun med en tuner, men man finder nok ikke det perfekte tv :)

Derfor havde jeg også tænkt på 8005, især til prisen i sidste uge. Jeres test siger jo at det er bedre end w905

Hilsen

Lars
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, vores test siger da ikke at F8005 er bedre? Den nævner, at vi savner Dual-tuneren, men at W905 faktisk performer bedre end F8005 på flere punkter. Du kan naturligvis drage dine egne konklusioner, da vi netop forsøger ikke at lave det til en konkurrence når vi anmelder.