Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fluxdon
Har købt mig et Samsung EU55F8005, og har sat optisk lydkabel fra tv og ind i min surround reciever (den har ikke HDMI indgang).
Jeg kan også godt få lyd ud, men jeg kan ikke få noget dolby signal i min reciever.
På tv kan jeg se at den sputter 5.1 ud fra eks. Netflix, så min kilde skulle være ok.

Jeg kan desværre se at jeg ikke er den eneste der har dette problem http://forums.anandtech.com/showthread.php?p=35268159

Nogen der kan hjælpe?
Altså nu skal du jo huske at det ikke er ALLE film på netflix eller serier for den sags skyld der er 5.1

Netflix Features on your Samsung TV

Netflix Streaming Features:
Navigation: All new devices have scrolling rows of movie posters and search for navigation. Older devices that do not have these navigation options are denoted with an asterisk (*).
Supported Regions: Netflix will help resolve problems streaming movies and television shows on supported devices in the regions below. This is not an indication of where the device is sold.
Resolution: Maximum resolution is listed; titles with an HD symbol will stream in high definition on capable devices with an Internet connection speed of 5 mb/s or more.
Subtitles and Audio: Some devices support subtitles, alternative audio (dubbing, other languages), or 5.1 Surround Sound when available.

EDIT: læg mærke til det sidste der er skrevet ;)
dk9000 skrev:Altså nu skal du jo huske at det ikke er ALLE film på netflix eller serier for den sags skyld der er 5.1

EDIT: læg mærke til det sidste der er skrevet ;)
Og nu skal du huske at jeg har skrevet at jeg kan se at den spytter 5.1 ud fra netflix:
fluxdon skrev: På tv kan jeg se at den sputter 5.1 ud fra eks. Netflix, så min kilde skulle være ok.
Kunne have været fedt hvis du lige havde læst mit spørgsmål igennem ;)