Log ind med sociale netværk
12 jan 2014, 20:24
Jeg forstår jer godt , jeg var også ved at give op, og det sidste stunt med at forbinde TV'ets netværksforbindelse til en anden router er jo ikke noget alle kan,men det siger mig at det er netværksforbindelse som i første forsøg åbenbart er berørt, evt. dns eller andet, så hvis der findes en reset som også resetter netværksdelen så er det måske løsningen.
I mit tilfælde virkede det at skifte netværks router og udbyder, og efter jeg har skiftet tilbage fungere alt, apps, browser, youtube, skype osv. og jeg har efterhånden testet alle apps det spiller.
For dårligt at Samsung supporten ikke har mere styr på sådan et simpelt problem, betænkeligt...
I mit tilfælde virkede det at skifte netværks router og udbyder, og efter jeg har skiftet tilbage fungere alt, apps, browser, youtube, skype osv. og jeg har efterhånden testet alle apps det spiller.
For dårligt at Samsung supporten ikke har mere styr på sådan et simpelt problem, betænkeligt...
12 jan 2014, 20:32
Jeg kører på trådløs og har ikke mulighed for at koble et kabel til... Men det er kontakt til det trådløse, ved ikke om jeg låne en anden...
Tror du at det vil hjælpe?
Poulvilhelmsen skrev:Jeg forstår jer godt , jeg var også ved at give op, og det sidste stunt med at forbinde TV'ets netværksforbindelse til en anden router er jo ikke noget alle kan,men det siger mig at det er netværksforbindelse som i første forsøg åbenbart er berørt, evt. dns eller andet, så hvis der findes en reset som også resetter netværksdelen så er det måske løsningen.
Jeg kører på trådløs og har ikke mulighed for at koble et kabel til... Men det er kontakt til det trådløse, ved ikke om jeg låne en anden...
Tror du at det vil hjælpe?
13 jan 2014, 01:41
Jeg gik ind i menu, support, og self diagnose og nulstil så slukker tvet og man sætter det op igen på ny, med søgning af kanaler, netværk osv, efter dette virker ALLE mine apps, youtube mm, de var installeret og jeg kunne starte dem op igen uden at der kom sort skærm.
Rart ens tv nu er smart
Rart ens tv nu er smart
13 jan 2014, 05:46
Jeg lavede netværk med mobilen, hvilket den heller ikke kunne komme på.
så her ville en anden router ikke. virke
så her ville en anden router ikke. virke
13 jan 2014, 11:13
55 tommer F7005 5 dage gammelt. Samme problem!
Sort skærm ved opstart af smart app, som netflix, yousee.
Samsung app er slet ikke mulig og vælge.
Ved åbning af guide forsvinder lyden, og der er intet billede i venstre hjørne
Har prøvet
* smart app reset flere gange
* fabrik reset flere gange
* kablet og trådløst netværk
* snakket med Samsung support 2 gange, og får samme oplysning som andre. Der skal software opdatering til, men intet om tidshorisont
BYTTER SKIDTET HVIS DET IKKE VIRKER SNAREST. Ellers lækkert tv med godt billede
ADVARSEL OVERSKRIFT ER HELT PÅ SIN PLADS!
Venlig hilsen Ulrich
Sort skærm ved opstart af smart app, som netflix, yousee.
Samsung app er slet ikke mulig og vælge.
Ved åbning af guide forsvinder lyden, og der er intet billede i venstre hjørne
Har prøvet
* smart app reset flere gange
* fabrik reset flere gange
* kablet og trådløst netværk
* snakket med Samsung support 2 gange, og får samme oplysning som andre. Der skal software opdatering til, men intet om tidshorisont
BYTTER SKIDTET HVIS DET IKKE VIRKER SNAREST. Ellers lækkert tv med godt billede
ADVARSEL OVERSKRIFT ER HELT PÅ SIN PLADS!
Venlig hilsen Ulrich
13 jan 2014, 18:26
Det lykkedes :-)
Stor tak til "Poulvilhelmsen" som havde trickset, med at det var netværk indstillingen den var gal med. Løsningen blev
* Connect til et andet netværk. Jeg brugte min telefon som hotspot
* Nulstil smartapp
* Start smartapp
* Check om det virker. Det gjorde det
* Skift tilbage til det ønskede netværk
* Netflix, yousee, samsung app osv. virker nu
Skræmmende at Samsung support ikke ved mere!!
Held og lykke til andre
Ulrich :-)
Stor tak til "Poulvilhelmsen" som havde trickset, med at det var netværk indstillingen den var gal med. Løsningen blev
* Nulstil smartapp
* Start smartapp
Held og lykke til andre
14 jan 2014, 10:27
ulf skrev:Det lykkedes :-)må sgu lige finde en anden router inden jeg bytter....
* Nulstil smartapp
* Start smartapp
Held og lykke til andre
14 jan 2014, 22:29
46F8005 fra september. Virker næsten perfekt. Ingen problemer med billede eller apps overhoved pt. Web browser lukker dog af og til ned og låser kortvarigt.
Lidt irretende og jeg håber det kan fikses ved update snart...
Lidt irretende og jeg håber det kan fikses ved update snart...
20 jan 2014, 00:00
Jeg kan kun tilslutte mig de andre indlæg. Købte et F8005ST for en uge siden og smart tv delen kører svært utilregneligt.
Jeg oplevede også at alle apps forsvandt, og at jeg fik sort skærm, når jeg endelig fik en aktiv app.
Det er helt klart et netværksproblem eller kompabilitetsproblem ift det trådløse netværk. Når jeg bruger min mobiltelefon som wifi, virker alt flawless som beskrevet her i tråden.
Næste udfordring er at tvet ikke kan holde netværsforbindelsen, så streaming af eks. Netflix eller viaplay sker med mange afbrydelser.
Meget frustreret over at dette som burde være topmodellen hos samsung virker så ringe. Er klar på at returnere med mindre at samsung kommer med en klar udmelding vedr. opgrad af firmware.
Det mest groteske er at på nøjagtig samme plads har jeg i 2,5 år haft et samsung UE7005 fra 2011 hængende, der har virket upåklageligt i hele perioden.
Min router er en apple time capsule.
Jeg oplevede også at alle apps forsvandt, og at jeg fik sort skærm, når jeg endelig fik en aktiv app.
Det er helt klart et netværksproblem eller kompabilitetsproblem ift det trådløse netværk. Når jeg bruger min mobiltelefon som wifi, virker alt flawless som beskrevet her i tråden.
Næste udfordring er at tvet ikke kan holde netværsforbindelsen, så streaming af eks. Netflix eller viaplay sker med mange afbrydelser.
Meget frustreret over at dette som burde være topmodellen hos samsung virker så ringe. Er klar på at returnere med mindre at samsung kommer med en klar udmelding vedr. opgrad af firmware.
Det mest groteske er at på nøjagtig samme plads har jeg i 2,5 år haft et samsung UE7005 fra 2011 hængende, der har virket upåklageligt i hele perioden.
Min router er en apple time capsule.
20 jan 2014, 10:26
Har snakket med samsung i dag , har store problemer med netflix ikke virker hvor den bare går tilbage på tv signal.
Men der kommer en ny firmware snarest som retter noget i smarthub
Men indtil da skulle løsningen være
det kan desværre være at du skal prøve at nulstille den nogle gange. Har haft tidligere cases hvor kunden har prøvet at nulstille smarthubben 2-3 gange før den virkede som den skulle
Men der kommer en ny firmware snarest som retter noget i smarthub
Men indtil da skulle løsningen være
det kan desværre være at du skal prøve at nulstille den nogle gange. Har haft tidligere cases hvor kunden har prøvet at nulstille smarthubben 2-3 gange før den virkede som den skulle
30 jan 2014, 17:43
Nu har jeg også fået samme problem, som dig ekelund. Når jeg trykker på netflix appen i Smart Hub, så går den i sort i to sekunder hvorefter at den skifter den tilbage til tv-billedet.
Alle andre apps virker fint.
Har nulstillet Smart Hub flere gange og jeg har nulstullet selve tv´et flere gang uden at det har hjulpet på problemet.
Jeg har nu haft F8005 i 2-3 uger. Jeg skiftede fjernsynet hos forhandleren efter en lille uge, da det første tv havde masser af problemer som der er beskrevet i denne tråd.
Denne udgave af fjernsynet virker lige så ringe som det første. Smart Hub kører meget ustabilt og fjernsynet kan ikke holde netværksforbindelsen. Blandt andet skal en film i netflix genstartes 10-15 gange, men jeg har trods alt kunne starte netflix.
Det nye problem er kommet ud af det blå....
Alle andre apps virker fint.
Har nulstillet Smart Hub flere gange og jeg har nulstullet selve tv´et flere gang uden at det har hjulpet på problemet.
Jeg har nu haft F8005 i 2-3 uger. Jeg skiftede fjernsynet hos forhandleren efter en lille uge, da det første tv havde masser af problemer som der er beskrevet i denne tråd.
Denne udgave af fjernsynet virker lige så ringe som det første. Smart Hub kører meget ustabilt og fjernsynet kan ikke holde netværksforbindelsen. Blandt andet skal en film i netflix genstartes 10-15 gange, men jeg har trods alt kunne starte netflix.
Det nye problem er kommet ud af det blå....
30 jan 2014, 17:50
Har snakket med samsung så sent som i dag de siger der skulle være sendt en opdatering ud til nogen tv men de tager lidt af gangen så håber snart mit også bliver opdateret
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto