Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af elm0e
Det tænkte jeg nok. Er fuldt ud tilfreds med skærmen... MEN, der er en død pixel, som ikke kan repareres. Så jeg benytter mig af elgigantens 14 dages ombytning og får en ny. Så er man vel nødt til at slæbe hele lortet, inklusiv kabler/kasse etc med :(
Af Bent odense
elm0e skrev:Det tænkte jeg nok. Er fuldt ud tilfreds med skærmen... MEN, der er en død pixel, som ikke kan repareres. Så jeg benytter mig af elgigantens 14 dages ombytning og får en ny. Så er man vel nødt til at slæbe hele lortet, inklusiv kabler/kasse etc med :(
Har en kollega der fik sit LG Tv afhente på bopæl godt nok efter de 14 dage returretten der var tale om et defekt panel og i dit tilfælde er der også tale om et defekt det er vær at undersøge inde du får det knoklet op i en trillebør. :) Tilbage til Elgiganten.
Af elm0e
Jeg har fået byttet over til et tv med 0 pixelfejl :) Ekspedienten og jeg testede det i butikken.

Nu er jeg dog blevet lidt i tvivl. Eftersom mange PS4 og Xbox One spil kører med 60 FPS, mister jeg så ikke 10 FPS med mit 50hz TV? Eller hvorledes skal den vinkles?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Dit TV kan godt modtage 60 Hz. TV-signaler kører ved 50 Hz, men når kilden er HDMI, så kan der godt sendes andre frekvenser afsted. Det maksimale er dog 60 Hz.