Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RuneDJ
Rechnagel skrev:Tak for det Rune :-)

Kan du forklare hvorfor den ikke opdaterer alle programmer ?
Ja, det er DR der åbenbart sorterer i hvilke programmer de vælger at ligge ud under deres API side. Især irriterer det mig at man ikke kan se deres børnejulekalender.

Listen som programmet henter ligger her: http://www.dr.dk/nu/api/programseries
Af Rechnagel
Tusind tak for tilbagemelding og endnu engang tak for en fremragende app :-)
Af hiver
Så virker det på mit UE40S7005 - stor tak til Rune for en fantastisk app, og Rockmedøerne for pædagogisk opskrift :-)

Vh Mads
Af hiver
Jeg er meget begejstret for DR Nu appen - men det er godt nok surt at Bonanza appen kun virker på 2012 tv. (Jeg kan åbne appen, vælge en udsendelse, men får hvid skærm når den skal afspille) Er der noget håb om at nogen kan løse det?

Vh M
Af Thomas Fahmy
Er der nogen der har prøvet om det virker på UE46D8005?

Vh Thomas Fahmy
Af Ekmani
Både Bonanza og NU virker glimrende på min 46F8005 (dvs købt i 2013). Eneste minus er at der af og til mangler afsnit af serier ol., men også mange tak for apps herfra
Af hiver
Er jeg den eneste med et UEXXF (årgang 2013)Samsung TV, hvor DR Nu appen virker fint, men Bonanza ikke virker? Der står ret klart ved intro screen, at det kun virker på 2012 fjernsyn? Jeg kan åbne app'en og vælge programmerne - men de kan ikke åbnes, får bare grå skærm
Af njr
Ravnholt skrev:Super app.
Mange tak for den :)

Er der andre der har en max på 50 ting i Bonanza app'en?
Du er ikke ene. Der har været andre der tidligere har efterlyst dette. Og når DR nu app'en kan klare menuer med det tidobbelte så tror jeg det er muligt. Håber virkeligt at denne begrænsning kan elimineres ligesom en søgemulighed vil være pragtfuld. Det er svært ar gætte hvor DR gemmer de mange programmer.
Men ellers tusind tak for et par af de allerbedste apps til Samsung Smart TV!

Glæder mig til at kunne gense Svend, Knud og Valdemar
;-)
Af hiver
hiver skrev:Er jeg den eneste med et UEXXF (årgang 2013)Samsung TV, hvor DR Nu appen virker fint, men Bonanza ikke virker? Der står ret klart ved intro screen, at det kun virker på 2012 fjernsyn? Jeg kan åbne app'en og vælge programmerne - men de kan ikke åbnes, får bare grå skærm
Nogen med et bud på dette? Fungerer det på jeres andres F/2013 fjernsyn - eller hvem er det jeg skal trygle/bestikke om at få det løst? Har en datter som vil elske at se Bamse mm på Bonanza :-)
Af Joeg
hiver skrev:
hiver skrev:Er jeg den eneste med et UEXXF (årgang 2013)Samsung TV, hvor DR Nu appen virker fint, men Bonanza ikke virker? Der står ret klart ved intro screen, at det kun virker på 2012 fjernsyn? Jeg kan åbne app'en og vælge programmerne - men de kan ikke åbnes, får bare grå skærm
Nogen med et bud på dette? Fungerer det på jeres andres F/2013 fjernsyn - eller hvem er det jeg skal trygle/bestikke om at få det løst? Har en datter som vil elske at se Bamse mm på Bonanza :-)

Jeg har samme problem med mit 46" Samsung F8005. Kan se DR NU, men får grå skærm når jeg prøver at afspille noget i Bonanza appen. Har nogen af jer fundet et svar på hvordan man får Bonanza til at virke?
Fantastisk hvis nogen kan hjælpe!!!

Mvh Joakim :)
Af DennisXX
Hejsa

Jeg installerede den fine App igår aftes, og var dejligt fint tilfreds med den, men idag er det så gået helt galt med mit fine Samsung TV (LE40C755R2WXEE).

Siden i morges er mit tv begyndt at genstarte hvert 4.26 - 4.30 minut, og hvis jeg forsøge at starte Internet@TV, får jeg blot en wait-cursor der ikke bevæger sig, og tv'et holder om med at reagere på indput, indtil det gentarter efter de 4.26 minutter.

Jeg kan naturligvis ikke sige med sikkerhed, at der er sammen hæng mellem de to ting, men i hvert tilfælde finder jeg at det er et lidt besynderligt sammenfald.

Er der andre der har oplevet det? Jeg har surfet lidt rundt på nettet, og kan se at der er andre der oplever at deres TV genstarter, men umiddelbart ikke i sammenhæng med Internet. Jeg har også forsøgt mig med et Factory reset, men det har ingen effekt.

Hjælp?

Mvh
Dennis
Af DennisXX
... Det viste sig så desværre at min antagelse var korrekt. Det lykkedes mig, ved et hurtigt tryk på Internet knappen efter mit TV igen var genstartet, at komme ind i Internet@TV menuen, hvor jeg slettede de to DR apps (og min devel konto), og herefter er mit TV holdt op med at genstarte.

Håber ikke det skræmmer nogen væk fra App'en, da jeg faktisk selv allerede savner den - det kan være det er fordi jeg har et forholdsvis gammelt TV fra i 7'er generatione.

Hygge
Dennis
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 26