29 nov 2013, 18:28

Rasmus Larsen skrev:Hva så? Hvem har handlet? Og hvad har I købt?Jeg så desværre først tilbuddet fra Expert for sent. Jeg har ikke haft tid til at se på priser i løbet af dagen. Damn - er ellers ude efter en af Panas nye TV, og det var kun 600 dyrere, end GT60, som jeg nu igen regner med at købe.
Jeg kan se, at der er flere i oversigten som skriver, at de hoppede på Panasonic VT60 tilbuddene (som dog er endt nu).

(med mindre at man vil ordne det via et autoriseret værksted - pris for dette: WOUW!!! - og det ikke på den gode måde) - og ikke nok med det så er det ret begrænset hvad man kan bruge dette tv til (pga.burn in m.m.) - og ikke nok med det så kan man allerede nu få rreeettt meget (af de nyeste tv) til alt fra 15 til 20.000kr
 (med mindre at man vil ordne det via et autoriseret værksted - pris for dette: WOUW!!! - og det ikke på den gode måde) - og ikke nok med det så er det ret begrænset hvad man kan bruge dette tv til (pga.burn in m.m.) - og ikke nok med det så kan man allerede nu få rreeettt meget (af de nyeste tv) til alt fra 15 til 20.000kr