Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Amer
Hej
Jeg overvejer at købe Sony's KDL-40W2000 som er full HD. Er der nogen der har den eller der overvejer den ligesom mig? Jeg vil meget gerne høre fra folk om denne sag. På HIFIpriser ser den udmærket ud, men jeg vil lige være 100% sikker.
På forhånd tak
Af Gert13
Jeg har set W2000 ved siden af Pioneers plasma, som skulle være noget af det allerbedste på markedet angående billede kvalitet, og jeg må sige jeg var meget imponeret over billedet på Sony'en. Absolut en af de bedste LCD'er på markedet, synes jeg. Den var på stort set alle punkter lige så god som plasmaen, og måske lidt bedre på nogle punkter. Hvis jeg stod og skulle købe LCD lige nu ville den også være på min "tjekke ud" liste. Da den også er faldet meget i pris det sidste halve år er den blevet rigtig spændende efterhånden. Jeg tror ikke du vil fortryde hvid du køber den.
Af Paw Jørgensen
ENESTE FORSKEL PÅ V OG W ER, LYDEN OG OPLØSNINGEN, HVIS DU HAR ET EKSTERNT LYDSYSTENM, VILLE JEG HELLERE SPARE PENGENE OG KØBE V2500 MODELLEN...
Af Amer
Den er købt og den er super flot. Billedet er simpelthen kanon. Jeg har ellers overvejet at købe en samsung men denne her er udmærket LCD. Og så har jeg alt andet i Sony derhjemme så den passer fint. Jeg kan helt klart anbefale den. Ja ja ja jeg synes også at samsung m86 ser flot ud (måske flottere end sony) men Sony's design fejler hellere ikke noget.
Tak for hjælpen til dem der har svaret
mvh
Af Amer
Glemte at sige at jeg fik vækbæslag med i prisen. i alt 18000kr hos SonyCenter. Det ville jeg også have givet hvis jeg købte den på nettet med alt inkl.
Hvis der skulle opstå problemer med den så kommer der en tekniker fra sony dvs. at jeg ikke selv skal sende den tilbage og stå for transporten
Af Bornholmeren
Amer skrev:Glemte at sige at jeg fik vækbæslag med i prisen. i alt 18000kr hos SonyCenter. Det ville jeg også have givet hvis jeg købte den på nettet med alt inkl.
Hvis der skulle opstå problemer med den så kommer der en tekniker fra sony dvs. at jeg ikke selv skal sende den tilbage og stå for transporten
Jeg overvejer også at købe en magen til, og til Kr. 18.000,00 er prisen da fin. Nogen som ved om deres strømforsyning støjer?, da jeg er mega pernitten men den slags. (trigger min tinnitus)
Af simonsander
hey amer,

Hvordan er billedekvaliteten når du ser almindelig tv. Og hvilken slags tv signal har du? parabol, selector etc???
Af Paw Jørgensen
Alle fladskærme giver lidt støj fra sig... Har ikke mødt en skærm der ikke gør det....
Af simonsander
hey Amer,

Jeg ville lige høre hvordan det går med dit tv. Er du stadig tilfreds?
Af Amer
Til jeg alle sammen
Dens PS støjer slet ikke. Den er næsten lydløs.
Min antenne signal er kun fra en lokal antenne. Der er billedet fint. Jeg kan desværre ikke modtage noget digitalt da vores antenne selskab laver de digitale tv-signaler om til analogt signal. Desværre! Jeg vil prøve at køre noget fra PC'en. Har prøvet at køre en HD fil på den. Der klarer det supert. Og da det er lokalt antenne og IKKE kabel tv så kan jeg ikke have selektor. Parabol har jeg ikke råd til nu!
Og ja, jeg er meget tilfreds med billedet, lyden, menuen og designet. Jeg kan kun anbefale den til jer.
MVH
Af Amer
Hej alle
Har prøvet digitalt tuner i den og den fungerer fint. Der har været noget snak om at tunere i fladskærme kan være ret dårlige. Der er ikke noget at komme efter i denne her. Er nu i gang med at downloade nogle FullHD trailers på nettet. Kommer tilbage med komentarer