Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nsn
Københavnstrup.

Jeg har fundet ud af, at man kan købe reservedelen (fodstanden) som hedder BN96-16770A, men den koster med skruer og fragt over 1000, hvilket er langt over, hvad jeg vil ofre på en 3 år gammel fladskærm, der skal i sommerhuset på sine ældre dage!

BN96-16770A erstatter i øvrigt et hav af stande, der alle starter med BN96-

Så selv om du ikke har en BN96-16770A, så kan der godt være et match. Jeg har alle numrene på de fodstandere BN96-16770A erstatter.
Af NazmDK
Har lige været inde og se om jeg kunne få den fod du taler om bn96-16770a. Det kan jeg men kan få den til 525kr ink moms dog minus fragt.
Af nsn
Prisen lyder ok :)

Jeg har et par spm.:

1. Følger der skruer med ? Jeg skal bruge 4 styk M4 X L12 til for at fastgøre foden til mellemstykket
2. Hvad koster fragt til København med Post Danmark?
3. Hvordan foregår betaling?

Mvh nsn
Af NazmDK
Hej Nsn

Jeg er afventer svar fra min leverandør. Skriver til dig så snart jeg har svaret på det med skruerne. Jeg kan umiddelbart ikke se at det følger med. Men kan du give mig det komplette modelnr på din skærm?
Af Jarne
Secone....

Kan se du for efterhånden længe siden har skrevet at du har en fod til Samsung LDC LE37 serien.
Har du stadig den, så er jeg meget interesseret i den. Kan se på billedet at det lige er sådan en jeg står og mangler.

Hilsen Jarne