Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af torbena
Hej

Jeg oplever 2 problemer med mit nye VT60, som jeg håber nogen kan hjælpe med.

1) Netflix app'en kan ofte ikke logge automatisk ind. Jeg får en fejl når app'en starter og den eneste måde at komme videre på er logout, og herefter nyt login. Da brugernavn og password ikke kan skrives ind via iPhone remote app'en tager det lang tid og er ikke særlig "wife-friendly" at skulle lave login hver gang.

2) TVet kan ofte ikke "se" min Synology NAS i listen over DLNA server under Media Server! Andre gange tager det meget lang tid før den dukker op.

Nogen andre der oplever de samme problemer?

Ellers et super TV - der ville være helt perfekt hvis man slap for blæserstøjen.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har ikke lige noget specifikt fix til de to ting, men kører du seneste software? Det er ikke altid de kommer igennem via den indbyggede softwareopdateringsfunktion. Ind i mellem skal man ind og finde den på producentens supportside og så overføre den til USB.
Af Sommerlund1
Har samme problemer med netflix. De opstod efter sidste opdatering. Er vildt irriterende, så er begyndt at bruge netflix via Apple tv igen da det altid virker fint. Bare ærgerligt da det jo er bygget ind i tv'et. Og øv hvor er det altså bare ikke særlig smart tv at skulle sidde og taste oplysninger ind med piltasterne på remoten.