Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rune B
Hej

Jeg er den lykkelige ejer af et VT50, der er dog én ting der irriterer mig, og det er at når jeg går ind i program guiden (EPG), så viser den ikke den nuværende kanal i et lille vindue og fortsætter lyden.

Jeg har forgæves kigget i manualen, men kan ikke finde noget om emnet. Er der nogen der ved om det er muligt? :)
Af Rune B
MegaO skrev:Det skulle jeg ikke mene er muligt, desværre :)
Spøjs begrænsning på et TV i den klasse. På min gamle Sagem boxer-box, som ellers var noget hø, der var den mulighed til stede :((
Af Rune B
MegaO skrev:Jep, det er den eneste løsning du har :)

Jeg har også en boks sat til mit ST65" pga. det samme :)
Jeg lever uden så. Mit TV-kiggeri er begrænset, så jeg kan klare mig. Er ikke stor fan af eksterne bokse.
Af Rune B
RockMedØerne skrev:Mangler det lille billede af tv kanalen i EPG'en helt eller hvordan ?

Kører du Yousee kabeltv eller ?
Jeg kører DVB-T med TV2-kort, og bruger standard "Guide" funktionen på TV'et. Når den aktiveres stopper lyden og der er intet miniaturebillede med den kørende kanal.
Kender til problemet fra Samsung tv, som kører med Yousee kabeltv, der hjælper det at fjerne alle kanaler der ligger på 143Mhz frekvens båndet, så har man billede og lyd på i EPG'en :) Ska lige tilføjes at der kun er tale om at fjerne kanaler der alligevel er kodet så man ikke kan se dem !
Om det samme råd kan hjælpe i dit tilfælde, ska jeg dog ikke kunne sige, men det må da kunne afprøves :)
Af Kennyiver
jeg har samme problem, bare på VT60'eren. Jeg kan ikke finde en løsning på det.
Af Kennyiver
hejsa. Jeg har lige løst det på min vt60.
DU skal sætte sverige som land (ikke menusprog) det virker hos mig nu :)
Af Rune B
Kennyiver skrev:hejsa. Jeg har lige løst det på min vt60.
DU skal sætte sverige som land (ikke menusprog) det virker hos mig nu :)
Det lyder godt. Hvor finder du den indstilling? Jeg har kun sprog indstillinger og undertekster under Indstilling -> Sprog