Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Haarup
Hejsa Flatpanels jeg er sikker på i har fået dette spørgsmål 1000 gange men jeg prøver nu alligevel. Jeg har kig på dette tv: http://www.lg.com/dk/tv/lg-42LA641V. Jeg skal primært bruge det til at spille på konsol især nu hvor de nye er lige om hjørnet. 3D funktionen kommer jeg nok aldrig rigtig til at bruge. Ville dette tv egne sig godt som et spille tv?

Mvh Asbjørn :)
Af DavidHimself
Det er sandt at der er mange tråde som denne :) men det er et glimrende TV.

Jeg ville måske overveje at gå lidt op i størrelsen - TV som 46F5505 ligger til cirka samme pris men giver dig lige de ekstra tommer der gør det lidt sjovere at spille (og se sport, film etc.)
Af Haarup
Hej David tak for dit svar! Jeg har desværre ikke plads til et 46 tommer, men det tv du snakker om ser ellers også godt ud og en rigtig fin pris! Men LG er altså en fin tv producent? Har ikke rigtig haft nogle produkter fra dem udover en monitor i tidernes morgen
Af Haarup
Jeg har forresten lagt mærke til at katagorien "responstid" ikke længere er udfyldt i produktinformation på diverse sider. Er dette ikke længere vigtigt? Kan huske at mit nuværende tv har en respons tid på 2ms hvilket jeg troede var godt til konsol? Er det fordi at alle tv efterhånden har en universel responstid eller hvordan?