Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Vi har måtte tage afsked med vores elskede Samsung 50" 7705 pga. af sygdom i elektronikken. Vi fik derefter et Panasonic VT60 ind af døren. Det måtte tilbage igen da blæserstøjen var ulidelig og utallige aftner med forsøg på at dæmpe problemet. Jeg kan sagtens leve med plasma støj men satme ikke med blæserstøj fordi idioterne har brugt de billigste man kan opstøve.

Nu er jeg så noget dertil hvor jeg ikke ved hvad det skal være.
Det skal være Plasma og 50" men jeg har ikke brug for 3D, smart tv pjat, airplay, dlan show osv. Jeg har brug for noget der fungere og har et dejligt og roligt billede som måske ikke toppen af poppen.

Vh
Søren
Hvor pokker får man fat i det F5505?

EDIT: jeg brugte det forkerte model nummer fra artiklen. Det skulle være PS51F5505
edinger skrev:Hvis lysindfald ikke er et vilkår, jamen, så ligger F5505 lige for. Hvis det da ikke skal være ST60.
Senest rettet af niehans 18 aug 2013, 16:07, rettet i alt 1 gang.
Jeg har et 50" GT60 og er super glad for det. En af mine venner har lige købt 55" VT60 og der er altså meget svag blæserstøj og ingen buzz, så du må have meget sarte ører og har måske aldrig haft en Xbox 360 for så ved man hvad blæser/drev støj er, ja selv en ps3 støjer langt mere end VT60 :-)
Brugeravatar
Af niehans
Jeg er lydproducer så jeg er fagskadet desværre. Jeg kan sagtens klare buzz for det lukker min hjerne ude efter kort tid. I min verden opfører sig som "white noise" men blæserne kører i ubalance og ændre hele tiden tone og styrke. Meget forstyrrende for mit skrøbelige sind. Og ja jeg har aldrig haft en Xbox. Jeg har to børn....

Nu står valget mellem F5505 og ST60. Nogle for og imod?

VH
Søren
Hvorfor udelukker du samsungs topmodel? Den er vel lidt billigere end vt60? De panasonic 2012 modeller jeg havde hjemme, der var buzz meget svingende, op og ned i volume alt efter hvad man så. Det var til at blive gal i hovedet af...
Brugeravatar
Af niehans
Jeg er vant til et tv fra '10 aka. "PS50C7705" så jeg tænkte at jeg kunne spare lidt og finde et nyt tv med de samme kvaliteter også efter at prøvet det dyre Panasonic uden held. Jeg overvejede igen om jeg virkelig havde brug for alle de super features som de største modeller indeholder.

Men måske billedet er markant bedre i top modellerne. Jeg må lige gruble lidt.

Søren