Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Noget kunne tyde på, at der er lavet ændringer på 2013-modellerne. Jeg tror det er en god idé at vi prøve at samle lidt op på hvem der har fået det til at virke og hvilke tv-skærme fra Samsung de har. Det kan måske give en et bedre overblik.
Brugeravatar
Af DICKHILL
Jeg har et F8005 og det lykkedes mig umiddelbart ikke at finde det..
(Ville blot teste det for andre, da jeg ikke aner hvad HBB-TV er.. :P)

Men bare det at skifte sproget er et helved i sig selv.. Hehe..
For gik ind i System og Indstillinger, fik ændret det til noget jeg TROR var Tjekkisk (forstod ikke sproget og aner ikke hvad det hedder på deres eget sprog)..
Men da jeg så havde fået gået lidt videre, så var jeg sgu godt fanget og kunne dårligt ændre tilbage til Dansk igen..

Fik dog hurtigt åbnet 'Samsung Apps' men uden held med at finde noget med HBB efter at have søgt..
guffis skrev:Vil lige hør om der er nogen der har fået DR hbb-tv til at virke på et Samsung F8005
inden jeg går i gang med at prøve alt mulig elle vi bar må vente til Samsung tager sig sammen og kommer med en update hvor det virker

Brian
Jeg har ikke fået det til at virke på mit F7005. Når jeg kommer til det punkt i vejledningen hvor man skal aktivere datatjeneste kan dette ikke lade sig gøre da menuen ikke findes på tv'et.
Af -claus-
Det virker fint på ES6715. Men dr.nu appen er bedre.
Af guffis
-claus- skrev:Det virker fint på ES6715. Men dr.nu appen er bedre.
Jeg bruger også dette app men kan det passe at ikke alt er med
jeg kikket efter broen 2 men den kan jeg ikke finde i dr.nu appen men det kan vær det bar er mig
men kunne godt finde det på hjemmesiden
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det er nok værd at genoplive denne tråd efter at Samsung har annonceret, at der kommer HbbTV i deres 2014 Smart TV:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1399896704

Til gengæld åbnes det ikke i tidligere modeller, med mindre kan køber Evolution Kit. Det virker umiddelbart lidt underligt. Vi er ved at følge op hos Samsung på hvorfor de har valgt ikke at åbne på ældre tv. Skal nok vende tilbage med svar.

Og hvis det viser sig, at de ældre tv fungerer perfekt til DR's HbbTV her til juni og at spærringen er kunstig, så skal de nok få håret i maskinen.
Af A.Morup
Rasmus Larsen skrev:Og hvis det viser sig, at de ældre tv fungerer perfekt til DR's HbbTV her til juni og at spærringen er kunstig, så skal de nok få håret i maskinen.
HELT enig - har lige købt et F8005 og det er da dagens dårligste nyhed! Og hvis det er Samsungs holdning til kundeservice, så ser jeg ingen grund til at sponsorere dem yderligere - det gælder også husets bestand af Galaxy smartphones...
Af DanielVN
Jeg købte ligeledes et F8005 for ca to måneder siden, og er også meget skuffet :( Og kan desværre heller ikke få guiden til at virke. Håber at Samsung giver sig i sidste ende, hvis utilfredsheden er stor nok
Jeg har et købt et Samsung UHD55F9005 (4K) i december 2013, og er også ramt af begrænsningen af Samsung´s udgivelse af HbbTV.

Jeg har prøvet den guide der står i starten af denne tråd, men intet kommer frem når jeg trykker: ”spol frem”, 2, 8, 9, ”spol tilbage"

Kan det tænkes at denne guide ikke vil virke på min 2013 model, eller er der en der har fåët det til at virke på sådan en model?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11