12. jun 2013, 15:45
Jeg har nu prøvet i over en uge at vende mig til mit nye p55vt60y, som Panasonic skriver på deres hjemmeside, skulle være perfekt til feks. sports udsendelser.
TV lever ikke op til mine forventninger, da billede hakker, især når man kører i 1080p mode.
Når der panoreres i billede hakker billede feks. linjer på en tennis bane, banner reklamer i fodboldskampe, men også i film mm.
Det er som om billede kommer ud af fokus og først er i fokus når der ikke panoreres mere.
Jeg HAR prøvet at slå alle filtre fra, men billede kører ikke glidende.....
Jeg er lidt i tvivl om det er det der blev kaldt 50hz flimmer i VT50 serien, men som skulle være fixet i VT60 serien ifølge flatpanels test af denne skærn.
Men farve gengivelse er perfekte....
Er der nogen der kan hjælpe, eller skal det bare se sådan ud......
TV lever ikke op til mine forventninger, da billede hakker, især når man kører i 1080p mode.
Når der panoreres i billede hakker billede feks. linjer på en tennis bane, banner reklamer i fodboldskampe, men også i film mm.
Det er som om billede kommer ud af fokus og først er i fokus når der ikke panoreres mere.
Jeg HAR prøvet at slå alle filtre fra, men billede kører ikke glidende.....
Jeg er lidt i tvivl om det er det der blev kaldt 50hz flimmer i VT50 serien, men som skulle være fixet i VT60 serien ifølge flatpanels test af denne skærn.
Men farve gengivelse er perfekte....
Er der nogen der kan hjælpe, eller skal det bare se sådan ud......