Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af martinkartoteket
Kære brugere af Flatpanels

Vil I hjælpe mig med at vurdere en salgspris på Sony KDL-40Z4500 (40 tommer). Det er ca. 5 år gammelt, og kvittering haves.

Jeg sælger pga. flytning, hvor pladsen bare ikke er der.

TV'et fungerer upåklageligt, og jeg har passet godt på det :)
Vedhæftede filer
Fotoet er fra nettet.
Fotoet er fra nettet.
KDL-40Z4500.jpeg (21.58 KiB) Vist 3532 gange
Brugeravatar
Af RockMedØerne
Med al respekt for at du har passet virkelig godt på tv'et og det måske fremstår som næsten nyt, så er det jo et tv af "ældre" dato, som du nok ikke ska satse på at få meget for, eller endog være heldig at få solgt for den sags skyld O_O

Hvis det var mig der stod med det, ville jeg helt klart gi' det væk til nogen der virkelig ville blive glad for at få det og nøjes med glæden over, at glæde andre :)

Sku man prissætte det - så har man en "tommelfingerregel" indenfor brugt elektronik, der siger at varen taber ca. det halve i værdi for hvert andet år, så du ka nogenlunde selv regne dig frem til det :) Du ska nok ikke regne med mere end max 500kr. hvis du ønsker at få det solgt og så er det ikke engang sikkert at det er muligt ;;) :)
Af martinkartoteket
Ikke hvad man håber på at høre, men du skal have mange tak for dit svar :) Jeg havde nu håbet på, at det havde lidt mere værdi, da det trods alt ikke tilhører den billigere ende af prisskalaen. Mange tak igen for dit uddybende svar :-)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg tror nu nok den kan indbringe 2-3 gange så meget i den blå.
Af martinkartoteket
Jeg prøver mig lidt frem, det koster jo ikke noget :-)