Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey

Min gamle Sony CPD520 CRT er begyndt at blive uskarp så derfor er jeg på udkig efter en ny skærm. Jeg søger en skærm der skal bruges til surfing på nettet og Gameing dette både iform af pc og xbox360 prisen skal ligge på max 3k.

Har haft kig på Samsung 206BW da jeg kan få denne skærm for 1780kr(kan købe hos en grosist) og synes at designet er vildt fedt! men efter at havde kigget forskellige forumer igennem rundt omkring på nettet har jeg konstaterent at storebroderen 226BW ikke skulle være særlig god til dette formål? regner med at det er det samme problem på 206BW da den enste forskel jeg kan se på de 2 skærme er 2"? Hvis der er nogen her på siden som har en xbox360 eller PS3 sat til sådan en skærm ville jeg være glad for at se nogle billeder og hører jeres mening!
Af Bygone
Jeg har Samsung 226bw kørende som pc gaming skærm...det gør den absolut til fuld tilfredsstillelse. Ved ikke om Xbox360 kræver noget specielt...
Af karse
Bygone skrev:Jeg har Samsung 226bw kørende som pc gaming skærm...det gør den absolut til fuld tilfredsstillelse. Ved ikke om Xbox360 kræver noget specielt...
Problemt ligger i at xboxen ikke understøtter skærmens native opløsning og udfra hvad jeg har læst mig til er denne skærm hvist ikke særlig god til at scale i andre opløsninger?
Af karse
hmm læste lige et sted at microsoft arbejder på en løsning så man kan kører 1680x1050 så det ender nok med at jeg køber skærmen :)