Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af malcivian
Jeg er på udkik efter ny skærm og har fundet følgende:

Samsung PS51F5505XXE
Sony BRAVIA KDL55HX75GBN
LG 47LA660V

De passer i min prisklasse og jeg syntes de har et ok billede. Lige nu er det LG der er min nr 1. da jeg syntes den har en super nem styring med magic remote.
Men hvad mener i og er der evt andet i ville anbefale istedet??

På forhånd tak
Af janbau
Er der nogen særlig grund til at du i dine forslag har et Lg 47 Tommer og to andre skærme på 55 Tommer ? . LG 55LA660V koster ca 17000 kr

Så er det svært at komme med forslag .

Har selv et Lg 47 760 T som jeg er vældig tilfreds med .

Kan stadig fås i 55 Tommer til ca 15000 kr Lg 55 lm 760 T
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... v-55lm760t

Så hvis du bor et af de pågældende steder så vil jeg mene at du ville kunne få prisen ned på en pris væsentlig under de 15000 kr .

Det Sony du linker til er da et Ok Tv men den findes i 46 Tommer til en væsentlig lavere pris .

Denne Sony 46 Hx 855 er et super tv

http://www.pricerunner.dk/pl/2-2793782/ ... ign-Priser
Af malcivian
Ja jeg ved godt det ser lidt rodet ud, desværre er 15000 over mit budget max 12000.
Der er ingen speciel grund til lg er 47" og de andre 55" Jeg vil gerne have et 55" men til prisen lader det til man er nød til at gå på kompromis med andre ting for at få en støre skærm.
Af janbau
Sony nye 2013 model med Pasiv 3 D . dog 13000 kr men ikke internetpris den bør du nemt kunne få 1000 kr rabat på .
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... l-47w807as

Da jeg købte min Lg Lm 760T fik jeg tilbud på 3 skærme med over 1000 2000 kr nedslag i prisen . Du bør også kunne få rabat på det LG som du selv nævner.

Jeg har købt mange ting og sager i Elgiganten og altid kunnet få prisen ned så længe de ikke er nævnt i deres tilbudsaviser . Sony en kommer i Avisen i næste uge med næsten samme pris som står der idag .

Hvis du venter lidt med de nye 2013 modeller vil prisen falde eller få nogle tilbud at vælge imellem .
Af janbau
Nej men det skrives der jo egentlig heller ikke . Jeg har dog gjort mange handler der med stor prisnedslag .

Mit bedste bud fik jeg faktisk hos Ekspert på et Lm 47 670 T men fik herefter et super tilbud på et 47 Lm 760 T hos Elgiganten . Men jeg havde også brugt en del tid på at forhandle prisen ned .

Det er også derfor jeg skriver at man ikke skal give 11999 kr for det LG 47LA660V da den nemt kan forhandles ned i pris man skal måske vente en månes tid da de nye 2013 Modeller først er begyndt at lande i butikkerne nu .

Hvis jeg ser et godt tilbud på en Fladskærm i en annonce eller på nettet eller i en butik , opretter jeg et indlæg her på sitet da jeg har kenskab til mange priser på især Led skærme fra Lg Sony Panasonic især og føler også jeg har en godt indblik i de forskellige modeller især på topmodelrene og dem lige lidt under .
Af janbau
Den Sony kronholm henviser til er da en ok skærm og prisen er da ganske god .
Den pris på 55 udgaven er der desværre ikke mere i dag. den var der i går helt sikkert , det har nok været en fejl .

Hx 855 har et super billede helt sikkert men Aktiv D .

Nu har Lg et ganske udmærket billede PeterD så en sådan bemærkning synes jeg ikke er helt ok , Drop LG og få et ordentligt billede! .

En del af de nye Sony Modeller har fået Aktiv 3 D og som jeg skriver kan prisen nemt forhandles ned da mange af sælger får provision så de sørger jo for at snøre dem som ikke spørger ind til prisen .

Og de nye modeller har altid en meget høj pris i starten .
Af janbau
Så er en af de nævnte fladskærme faldet i pris .

47LA667V Dog den lyse model ( Lys Model )

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... v-47la667v
Af jones31
malcivian skrev:Jeg er på udkik efter ny skærm og har fundet følgende:

Samsung PS51F5505XXE
Sony BRAVIA KDL55HX75GBN
LG 47LA660V

De passer i min prisklasse og jeg syntes de har et ok billede. Lige nu er det LG der er min nr 1. da jeg syntes den har en super nem styring med magic remote.
Men hvad mener i og er der evt andet i ville anbefale istedet??

På forhånd tak

Du skal vælge LG'en eller overvejen philips 6678s som også er med LG panel. Plus hvis du gerne vil have en 55" så vent lidt.