19 mar 2007, 14:59
Jeg har læst en del indlæg herinde og håber nu at kunne få et par tips til køb af to TFT skærme, jeg skal indkøbe snart. Her er mine prioriteter, ganske kort:
Første skærm - primært gaming, lidt billedbehandling:
1. Størrelse (så stor som mulig, gerne wide)
2. Pris (max. 3000,-)
3. God til gaming (lav responstid)
4. God farvegengivelse
Jeg har især set på Mirai og lignende 22" skærme, men er lidt betænkelig ved farvegengivelsen på især Miari'en efter at have læst anmeldelsen på TrustedReviews. Selvom det ikke er det, den primært skal bruges til, er det surt, hvis den *slet* ikke kan bruges til billedredigering.
Anden skærm, primært billedbehandling:
1. Pris (ca. 2000,-)
2. God farvegengivelse
Har ingen anelse her .. størrelsen er ikke så vigtig, bare det er en god skærm til prisen.
Hvis nogen har et par anbefalinger i ærmet, vil jeg blive glad. Det er et kæmpe, uoverskueligt marked IMO, især når prisovervejelser er med i prioritetsrækkefølgen. Håber det går an at spørge om to skærme samtidig.
/geddeth
Første skærm - primært gaming, lidt billedbehandling:
1. Størrelse (så stor som mulig, gerne wide)
2. Pris (max. 3000,-)
3. God til gaming (lav responstid)
4. God farvegengivelse
Jeg har især set på Mirai og lignende 22" skærme, men er lidt betænkelig ved farvegengivelsen på især Miari'en efter at have læst anmeldelsen på TrustedReviews. Selvom det ikke er det, den primært skal bruges til, er det surt, hvis den *slet* ikke kan bruges til billedredigering.
Anden skærm, primært billedbehandling:
1. Pris (ca. 2000,-)
2. God farvegengivelse
Har ingen anelse her .. størrelsen er ikke så vigtig, bare det er en god skærm til prisen.
Hvis nogen har et par anbefalinger i ærmet, vil jeg blive glad. Det er et kæmpe, uoverskueligt marked IMO, især når prisovervejelser er med i prioritetsrækkefølgen. Håber det går an at spørge om to skærme samtidig.
/geddeth