Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tenzing1972
Mange tak for info.

Puha 20K for et 47" WT60 var godt nok mange penge.

Jeg tror jeg må på udkig efter alternativer .... Med mindre der reelt er nogle gode alternativer til færre penge?
Af bindesboll
Hvad med:

Samsung UE46ES8005/7005: 11.000/9.000 kr.
Sony 46HX855: 10.000 kr
LG 47LM670T/669T: 13.000 kr./8.000 kr.

Er selv meget tilfreds med vores Samsung UE55ES7005.
Af Bent odense
Hvis det er 2013 modeller du går efter så vent med køb til der kommer nogle facts på bordet i form af nogle tv-test her fra (FLATPANELS).Og det er en god lede tråd for ikke at få et fejl køb med hjem. :)
Brugeravatar
Af MigSelv
Bent odense skrev:Hvis det er 2013 modeller du går efter så vent med køb til der kommer nogle facts på bordet i form af nogle tv-test her fra (FLATPANELS).Og det er en god lede tråd for ikke at få et fejl køb med hjem. :)
Der findes ikke tests, fra noget site overhovedet, der forhindrer et fejlkøb. Ingen tests afdækker et produkt 100%, det er superbrugeres langtidsbrug af et produkt, der i bedste fald afdækker et produkt fuldkomment.
Brugeravatar
Af MigSelv
Bent odense skrev:Så er det altså ikke en lede tråd med en test ved køb af et tv.?
Nu går snakken ikke om ledetråde, men fejlkøb. Selv en positiv test, forhindrer ikke, at man måske ender op med et mindre godt tv. Der er ting i en kort testperiode, der ikke kan afdække alt.
Tag de mest seriøse testsites på nettet, find det samme produkt, og du ender ikke altid op med et entydigt billede.
Jeg formoder, at du har læst masser af tråde, både her og på recordere.dk. ( og udenlandske ). Hvor mange utilfredse købere af tv, der er blevet toptestet, har du mødt i forskellige tråde?
Af Bent odense
Jo jo det er bare min personlig overbevisning at ikke baserer sit valg af tv ud fra forskellige meninger da forvirring hurtige kan blive stører med de forskellige input man måtte få ved køb af nyt tv.

Men skulle måske heller ikke have brugt ordet fejl køb. :)Og god påske. :)