Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Der er ikke mange alternativer i hvid - men Samsungs de nye er vist lige på trapperne... der skulle være flere alternativer i hvid og jeg har ladet mig fortælle at smart tv delen har fået en væsentlig opgradering hvad angår brugbarhed :)
Jeg havde tænkt på et brugt, men kan godt se, at det ikke fremgår tydeligt, og der er nok lidt langt imellem folk, der vil sælge et max 1 år gammelt TV til en fornuftig penge.

LG har også et par hvide 2012-modeller, men jeg synes, at Samsung'en er pænere.
Som sådan tror jeg faktisk, at LG er lidt bedre - ihvertfald på 3D og SMART, men nu har jeg altså besluttet at lufte mit blondine-gen.
heltinde skrev:Jeg havde tænkt på et brugt, men kan godt se, at det ikke fremgår tydeligt, og der er nok lidt langt imellem folk, der vil sælge et max 1 år gammelt TV til en fornuftig penge.

LG har også et par hvide 2012-modeller, men jeg synes, at Samsung'en er pænere.
Som sådan tror jeg faktisk, at LG er lidt bedre - ihvertfald på 3D og SMART, men nu har jeg altså besluttet at lufte mit blondine-gen.
Hvad baserer du det på? :)
Okay,

3D-delen kan være aktiv eller passiv og det beror vist meget på subjektive præferencer hvad man foretrækker, end om det ene eller andet er bedre. Nogen får hovedpine af den aktive.

Personligt er jeg ikke imponeret af nogen af delene og antallet af film i 3D er relativt begrænset.
For manges vedkommende er det nok noget man synes er sjovt og prøver et par gange for derefter at lade det være ved det.

Smart-delen på et hvilket som helst fabrikat er langsom og begrænset. De nye ´13 modeller fra f.eks. Samsung er ifølge tests og specs noget bedre, omend jeg stadig mener man er bedre stillet med selv en middelmådig bærbar og et hdmi kabel ;)

Jeg kan ikke kommentere på specifikke modeller da en hvid skærm er helt forbudt i min optik :p

...men okay...du har da i det mindste ikke nævnt Ikea´s skrammel :D