Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dalbjerg
Når jeg prøverat installere så får jeg denne fejl efter den har stået og tænkt med teksten "Connecting".

Fejlen der kommer frem er :

Network or server interference occurred
Please try again later

Hvordan kommer jeg videre ?
Af Mool4
Samme her, jeg tror at der er noget galt med webserveren der skal levere filen, måske trænger den til en genstart. Jeg har installeret det på mit smartv for en måneds tid siden uden problemer. Jeg har erhvervet en blue-Ray afspiller med smart hub og ville lægge APPen på men den fejler også.
Der er nok ikke andet at gøre end at vent og se. Om det kommer op igen.
Af mrmanden
Jeg prøvede også i går uden held, men har lige prøvet igen nu, og så virkede det.
Af Mool4
Ja det virker delvist, jeg prøver at lægge APPen på min DVD, den starter installationen men går istå halvvejs, som om den ikke kan tygge sig igennem Bonanza APPen .
Af Dalbjerg
Her virkede det her til morgen og den installerede både dr nu og bonaza. :)
Af mrmanden
Jeg fik også både dr nu og bonanza uden problemer.
Af Dalbjerg
Kan man ikke få Bonaza til at virke på et UE55d8005 tv fra 2011/2012 ?
Af im2nd2n1
Ville lige høre om der arbejdes på at få Bonanza til at virke på ældre tv, eller om det er helt umulgit ;)
Af Luns
Hej alle.

Først og fremmest tak for en fantastisk app!

Jeg kan bekræfte at mit 7005 er født med en developkonto uden password, og installering var smertefri.

Jeg har ikke nogen antennetilslutning og vil høre om muligheden for at tilføje Live TV?

Er der nogen af jer andre der har en måde at få Live RV fra DR ind på. PT kan jeg ikke få pluginet fra Plex til at virke.

Tak :)
Hej Rune og medprogrammører til Samsung DRNU app
Der er tilsyneladende en fejl i søgefunktionen, i hvert fald på min Samsung UE46D8005.

Man kan ikke søge på noget med bogstavet ø.

Jeg ville forvente det bogstav lå på 6-tallet, men det gør det ikke. I øvrigt fungerer 6-tallet lidt anderledes end de øvrige tal-knapper. Med de øvrige kører valgmulighederne i ring når man trykker på knappen gentagne gange, men på 6-tallet vælges 6 når man har trykket på knappen 4 gange og man er videre til det næste bogstav.
Brugeravatar
Af Tobster
Altså jeg vil vildt gerne have denne app, men jeg har ikke mulighed for at gå ind og oprette sådan en develup bruger på mit 65ES8005.

Nogen der ved hvordan jeg skal gribe det an?
Af Pibschi
Er der andre som har oplevet forbindelses fejl?
Appen virkede perfekt de første par uger men de sidste par dage har der været problemer med Dr nu. Jeg kan godt komme ind, men når jeg vælger en udsendelse siger den at der er forbindelses fejl.
Bonanza virker uden problemer
Ellers en super App...tak for det :-)
Hilsen Pia
Af clausq
Super, det virker fint på min BDC6900, men jeg kan ikke installere det på min UE40ES6715U, jeg kan simpelthen ikke komme til at oprette kontoen 'develop' - den mulighed findes ikke under administrer konti??
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 26