Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af chillout
købte Yamaha RX-V673 fandt den til 2475 :)
Af J.H.
Ok, jamen så er du jo ved at være kørende :)
Af chillout
hvad gør bananstik helt præcist?
Af J.H.
Deres primære funktion er at gøre kabel-helvedet bag recieveren mindre rodet. Det er lettere end at bruge skrueterminalerne og kabler uden terminering :)
Af chillout
har købt:

Højttalerkabel 2x1.00mm2 - Pris pr. meter A1-2 / LSP-033

High Grade Subwoofer Kabel - 1 B3-22 / HT 20-100

Bananstik - Sort - Guldbelagt. SB3-2 / BC-003

fra av-cables.dk

håber det er okay :)
Af J.H.
Du har forhåbentlig bestilt både røde og sorte bananstik....dvs. fem sæt ialt med 5 røde og 5 sorte?

Højttalerkablet er sikkert fint, måske lige det tyndeste men det går nok at få det til at sidde i stikkene.

Subkablet er kun 1 meter? Det er i underkanten men nu kender jeg jo ikke din kommende opsætning.

:)
Af chillout
skal jeg så også have 2x kable et vær højtaler?
Af J.H.
chillout skrev:hvorfor både røde og sorte?
+ og -

Højttalerkabler består af 2 adskilte ledere, så et kabel pr. højttaler til dine.
Af chillout
ok tak tror der er styr på det nu :P

tak for hjæælpen :)
Af J.H.
Selv tak :)

God fornøjelse med opsætningen. Alliér dig evt. med en i venne- eller familiekredsen der har sat sådan noget op før hvis der er éen :)
Af leff
Kan se du har købt, men bare for andres skyld, så tag ud og lyt til soundbarene, inden i køber, hvis i vælger denne løsning.
De er meget tynde, hvilket giver en meget flad lyd. Købte den tykkeste de havde, det var et mærke der hedder avarni, og selvom den næste er dobbelt så tyk som de normale, så er jeg fuld ud tilfreds. :) så prøv at lyt forskel på en tynd og tyk soundbar, inden i køber en soundbar.