Log ind med sociale netværk
06 feb 2013, 09:28
Du har forhåbentlig bestilt både røde og sorte bananstik....dvs. fem sæt ialt med 5 røde og 5 sorte?
Højttalerkablet er sikkert fint, måske lige det tyndeste men det går nok at få det til at sidde i stikkene.
Subkablet er kun 1 meter? Det er i underkanten men nu kender jeg jo ikke din kommende opsætning.

Højttalerkablet er sikkert fint, måske lige det tyndeste men det går nok at få det til at sidde i stikkene.
Subkablet er kun 1 meter? Det er i underkanten men nu kender jeg jo ikke din kommende opsætning.
12 apr 2013, 12:44
Kan se du har købt, men bare for andres skyld, så tag ud og lyt til soundbarene, inden i køber, hvis i vælger denne løsning.
De er meget tynde, hvilket giver en meget flad lyd. Købte den tykkeste de havde, det var et mærke der hedder avarni, og selvom den næste er dobbelt så tyk som de normale, så er jeg fuld ud tilfreds.
så prøv at lyt forskel på en tynd og tyk soundbar, inden i køber en soundbar.
De er meget tynde, hvilket giver en meget flad lyd. Købte den tykkeste de havde, det var et mærke der hedder avarni, og selvom den næste er dobbelt så tyk som de normale, så er jeg fuld ud tilfreds.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto