Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af 2 T ´er Uden H
Kritte:

Hvilket kildemateriale så du i butikken og hvilke parameter syntes du billede virkede bedst på ES7005´eren? :)

Spørgsmålet må ikke forstås som om jeg syntes der generelt skulle være et dårligt billede på ES7005´eren, men mere om det rent indstillings mæssigt så mere mættet/oplyst/skarpere ud i det lyse butiks miljø og med det kildemateriale der kørte på skærmen?

Som kronholm nævner skal der ikke meget til at få et tv til at se bedre ud end et andet i et stærkt oplyst butiks miljø, derhjemme i den afdæmpede stue er det dog bedre at havde et mere afdæmpet og naturligt billede at kigge på, noget som man ofte ikke ser fremvist i butikkerne da det oftest mest skal handle om blikfang og specielle demo videoer der kræver dynamiske indstillinger :)
Af Kritte
Det lyder som om, at folk er mere hooked på en plasma skærm end den samsung jeg så ;o)

Jeg ved selvfølgelig godt, at der er stor forskel på at se på det ude i butikken, og så hjemme, men jeg tænkte når de nu står i samme lys miljø ude i butikken, så kunne jeg også drage nogle sammenligninger derud af. Men det kan jeg måske ikke regne med?

Men som jeg kan læse ud af jeres svar, så er det måske bedst at få tv'et hjem til sig selv og "teste" det, og hvis man så ikke er tilfreds med, så ud og bytte det?
Af J.H.
Bent odense skrev:H.J nu du går hen at blive personlig,På min person på denne tråd.Og hvis du vil merer af den slags ord valg.Så må jeg henvise til den private besked.Hvis du har merer at sige,Det er du velkommen til.
Odense Bente. Jeg tror du skal tage en dyb indånding, snuppe en prozac og komme videre i stedet for at forurene tråden yderligere. Jeg agter ikke at spilde mere tid på dig.
Af Kritte
http://www.komplett.dk/k/kcp.aspx?sku=749391&sku=751958

Sidder stadig og lidt i tvivl om, hvilken slags jeg skal vælge, så jeg sad og kiggede lidt på panasonics plasma skærme. Jeg fandt 2 ved komplett, som folk også har foreslået,, men kan ene eller anden fortælle mig forskellen på de 2 skærme.
Af Bent odense
Set udfra specfikationerne,Så har den første,802.11b (wi-fi;Og 3 port(e).

Den anden,Har IKKE 802.11b (wi-fi:Og har 2 port(e).

Ved ikke om det er det der gør forskellen.