Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej allesammen..

Jeg har efterhånden kigget på nyt TV længe. Det skal have god billedkvalitet og prisen skal være rimelig lav. Men jeg synes også at funktionen PVR lyder ret fed. Jeg har læst nogle andre tråde her på siden og det virker som om den er lidt besværligt at bruge.
Jeg har kigget på dette TV:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... v-ps43e455 som skulle være udmærket ifølge nogle anmeldelser jeg har læst. Det har dog ikke PVR, så mit spørgsmål er om PVR er en super fed funktion eller om den er så besværlig at bruge, at man ikke rigtig gider bruge den alligevel. (Det er selvfølgelig lidt en smagssag, men det ville alligevel være dejligt at høre nogle meninger fra nogen, som kender til det ;) )

På forhånd tak :)

Mvh. Alexander
Af c-dale
Hvis det er fordi du vil optager et program når du ikke er hjemme eller benytter tv'et, så er det en billige løsning.
Men du kan ikke se et program og optage et andet.
Og det du optger kan normalt kun afspilles på samme tv.
Af jesboy
c-dale skrev:Hvis det er fordi du vil optager et program når du ikke er hjemme eller benytter tv'et, så er det en billige løsning.
Jeg kan godt lide ideen om at kunne pause og spole i direkte tv.
Af OleA
Jeg kan godt lide ideen om at kunne pause og spole i direkte tv.[/quote]

Bare du ikke forventer at kunne spole fremad i direkte tv. :-)
Af Mysen
jesboy skrev:
c-dale skrev:Hvis det er fordi du vil optager et program når du ikke er hjemme eller benytter tv'et, så er det en billige løsning.
Jeg kan godt lide ideen om at kunne pause og spole i direkte tv.
Det er også en feature, jeg bruger meget. Jeg vil aldrig igen være foruden at kunne trykke pause i direkte tv.