Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af moisen
har lige købt et sony KDL-40HX755, et rigtig lækkert fjernsyn, hvor man får rigtig meget for pengene, efter jeg nu har siidet noget tid og finde ud af hvordan det hele det virker på det, så har jeg fundet favorit lister til DVB kanaler, så man kan lave en liste over de kanaler man bruger mest, denne funktion har kæresten og jeg været rigtig glad for på vores gamle DVB boks så vi kunne have hver vores liste med kanaler

men nu er det så jeg er ved at være en smule irriteret over at jeg skal trykke home, derefter trykke mig hen til favoritter hvor efter jeg kan gå ind på listen jeg ønsker

ved ikke om det bare er mig, men jeg synes der er langt ind til sine favoritter

er der nogen måde hvor på man kan tilgå sine favorit lister nemmere?

/moisen
Af Bent odense
Bruger ikke selv favortite liste,På vores 55HX855.Men ja det er desværrer en lang vandring på denne favorit funktion.På de gamle modeller var der en knap med et hjerte på,Så kom ind i favorit med det sammen. :)Og det er der ikke på de nye modeller ano 2012.,
Af orm08
Har sidste års model ex721, her kan man trykke options i guiden og så lave 4 forskellige favoritlister, og så igen skifte mellem dem via option/kategorier i program guiden

Har ikke selv prøvet det, og er nok ikke lige så nemt som favorit tasten - men du kan da checke det ud

Alternativ er at få fat i en ammel Sony TV remote med hjerte tasten på eller en harmony.