Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Fra Samsung facebook:

"E-serie-fjernsyn: får appen i løbet af den næste uge, da den er færdig, kvalitetstestet og godkendt.

D-serie-fjernsyn: appen er under vores kvalitetstest. Finder vi ingen fejl som skal udbedres, så bliver den også sluppet hurtigst muligt, men det er nok først på den anden side af nytår.

BD-afspillere (både D- og E-serier): har en lidt længere udsigt, da de endnu ikke er klar til kvalitetstest. Muligvis januar/februar, men den tidsramme er meget løs, da det er alt for tidligt til at kunne give en fastlagt ramme."

Så ved vi hvad vi har at holde os til
Af Tacconi
Så kom HBO på mit TV, men det er ikke ligefrem noget jeg hopper af glæde over. Synes det er ekstremt begrænset udvalg de har.
Af Samsung40d6505
Tacconi skrev:Så kom HBO på mit TV, men det er ikke ligefrem noget jeg hopper af glæde over. Synes det er ekstremt begrænset udvalg de har.
Hvad var det for en model ?
Af Tacconi
Samsung40d6505 skrev:
Tacconi skrev:Så kom HBO på mit TV, men det er ikke ligefrem noget jeg hopper af glæde over. Synes det er ekstremt begrænset udvalg de har.
Hvad var det for en model ?
UE40EH5305
Af Swingking
Samsung ES5505 virker ikke i nu hverken på 32 tommeren eller 46 tommeren
Af Swingking
slet ikke nogle som ved noget ang. status ?
Af Samsung40d6505
Swingking skrev:slet ikke nogle som ved noget ang. status ?
Samsungs udmelding før jul

Samsung Danmark skrev: "Hej igen! Så fik vi lidt mere information :) E-serie-fjernsyn: får appen i løbet af den næste uge, da den er færdig, kvalitetstestet og godkendt. D-serie-fjernsyn: appen er under vores kvalitetstest. Finder vi ingen fejl som skal udbedres, så bliver den også sluppet hurtigst muligt, men det er nok først på den anden side af nytår. BD-afspillere (både D- og E-serier): har en lidt længere udsigt, da de endnu ikke er klar til kvalitetstest. Muligvis januar/februar, men den tidsramme er meget løs, da det er alt for tidligt til at kunne give en fastlagt ramme."

Prøv at spørge på Samsungs facebook
Af BudZa
Swingking skrev:Samsung ES5505 virker ikke i nu hverken på 32 tommeren eller 46 tommeren
ES8005 virkede d. 25 december
Af Samsung40d6505
Samsung 2011 model6 har nu fået HBO applikation

ue40d6505 for mit vedkommendre, har blot problem med at binde enhenden sammen med kontoen
Af Samsung40d6505
Samsung40d6505 skrev:Samsung 2011 model6 har nu fået HBO applikation

ue40d6505 for mit vedkommendre, har blot problem med at binde enhenden sammen med kontoen

Det ser ud til at man skal værre logget ind på sin Samsungkonto, inden man opretter sin enhed til sing HBO konto, så kører det, umidelbart ser det godt udpå trods af 6 modellen ikke skulle have adaptive streaming, det var det, som gjorde, at Netflix ikke kom på 6 modellerne fra 2011
Af Thomas Hornum
Yes!
Nu har mit UE37D5700ZF fået HBO App`en.
Jeg havde egentlig frygtet at denne model var for gammel til at Samsung opdaterede med HBO, men måske har de lyttet kritikken af deres politik med kun at servicere de nyeste modeller.

Mon Netflix også kommer på et tidspunkt?.....

HBO app`en fungerer nogenlunde som forventet, bortset fra, at jeg ikke kan spole i film/episoderne. Jeg kan godt stoppe og pause med knapperne på Samsung-remoten, men altså ikke spole frem eller tilbage.
Er der en løsning på dette?
Af sarasera
Samsung40d6505 skrev:
Samsung40d6505 skrev:Samsung 2011 model6 har nu fået HBO applikation

Det ser ud til at man skal værre logget ind på sin Samsungkonto, inden man opretter sin enhed til sing HBO konto, så kører det, umidelbart ser det godt udpå trods af 6 modellen ikke skulle have adaptive streaming, det var det, som gjorde, at Netflix ikke kom på 6 modellerne fra 2011
Jeg kunne først få det til at virke efter at have geninstalleret app'en efter at være logget ind. Jeg nåede at aktivere tv'et 4 gange inden da. Jeg snakkede med en kvinde fra hbos support og hun ville ikke fjerne de overflødige aktiveringer:( man har kun 5 ad gangen og må kun fjerne en om måneden:(
Af [email protected]
Thomas Hornum skrev:
HBO app`en fungerer nogenlunde som forventet, bortset fra, at jeg ikke kan spole i film/episoderne. Jeg kan godt stoppe og pause med knapperne på Samsung-remoten, men altså ikke spole frem eller tilbage.
Er der en løsning på dette?
Jeg har samme problem på mit Samsung TV (PS51D8005).

Det er monster irriterende. Er der nogen som har en løsning på dette?